نماینده دوره نهم و دهم مجلس: خوب بود به دولتی رای می‌دادید که دختر تکواندو‌کار قهرمان‌مان را بگوید لگد‌پران!!/ ما از رای به پزشکیان پشیمان نیستیم. 

خبرمهم: جعفرزاده بیان کرد؛ پزشکیان اگر وارد معامله با قالیباف شد بداند که قالیباف به خودش هم رحم نمی‌کند چه رسد به پزشکیان!

نماینده دور نهم و دهم مجلس: اگر این نظریه درست باشد که دکتر پزشکیان کابینه را به نحوی چیده که از پیچ بهارستان عبور کند باید بداند کلاه بزرگی بر سرش رفته و دولتش می‌شود دولت دوم رئیسی.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس به مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم در‌خصوص کابینه دولت چهاردهم گفت: واقعیت این است که توقع از دولت آقای پزشکیان در‌حال حاضر خیلی خیلی بالاست و خیلی از انتظارات نیز ناشی از سطح توقعاتِ به حق بالاست. بعضی از افراد الان اسمشان در کابینه است که با ده‌ من عسل هم نمی‌شود هضمشان کرد و هیچ منطقی هم برای حضور این‌ها وجود ندارد و اتفاقا روی بده بستانی انجام شده که از آقای پزشکیان خیلی خیلی بعید  بود. با این افراد اگر آقای پزشکیان تمام نهج‌البلاغه را هم از اول تا آخر بخواند من باور نمی‌کنم که بده بستان نبوده. 

وی ادامه داد: این دلایل باعث شده میزان نقد و انتقادات به ایشان بیشتر باشد. ما باید یادمان باشد که این انتخابات با همه انتخابات گذشته فرق داشت و مردم با سختی، دلخوری و ناراحتی برای آخرین بار به پای صندوق آمدند. بنا‌براین انتظار دارم آقای پزشکیان هم حوصله کند و پاسخ مردم و جواب مردم را بدهد. 

این نماینده پیشین مجلس افزود: الان دوست و دشمن از این کابینه ناراحت است و هر محفلی بروید از کابینه ناراضی‌اند. البته نمی‌گویم کابینه صددرصد مشکل دارد ولی حضور بعضی‌ها به خصوص انتخاب از اعضای تیم جلیلی و آقای قالیباف و آقای رئیسی توجیهی ندارد. یک زمانی هست که شما طرفدار هستید ولی یک زمان است که شما اجرا کننده یک سری سیاست‌ها هستید. این دو مورد کاملا متفاوت است. مثلا ما از یک استاد دانشگاه طرفدار آقای جلیلی اگر استفاده کنیم و او بگوید من با یک سری سیاست‌ها در گفتمان رئیس‌جمهور شرکت می‌کنم خیلی متفاوت است از زمانی که شما از کسی استفاده کنید که برای تفکر آقای قالیباف و جلیلی و زاکانی و… جانفشانی کرده. حضور این فرد اصلا قابل توجیه نیست و این وضعیت دیگر وفاق ملی نیست. 

جعفرزاده ایمن‌آبادی در‌خصوص حضور بانوان و اهل تسنن در کابینه تایید کرد: برای سخت‌ترین وزارتخانه یک خانم را گذاشتند که باید همه کائنات بسیج شوند تا برای وزارت راه رای بیاورد. حداقل باید ۴ یا ۵ وزیر خانم گذاشته می‌شد. آیا اهل سنت برادران دینی ما هستند یا خیر؟ آیا ما دهه ولایت و دهه کرامت و … داریم یا نه؟ پس کی قرار است ما از این‌ها استفاده کنیم؟!

وی در واکنش به کسانی که از رای به مسعود پزشکیان پشیمان شدند گفت: شما اگر به دولتی رای می‌دادید که دختر تکواندوکار قهرمانی که اشک همه دنیا را درآورده بگوید لگد پران خوب بود؟ ما از رای و حمایت از آقای پزشکیان ناراحت و پشیمان نشدیم و نخواهیم شد ولی به دنبال این هستیم که شعارهای ایشان تحقق پیدا کند. 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده دوره نهم و دهم مجلس در پایان تاکید کرد: ما معذورات و محدودیت‌های آقای پزشکیان را درک می‌کنیم و قبول داریم ولی اگر وارد معامله با آقای قالیباف شد بداند که قالیباف به خودش هم رحم نمی‌کند چه رسد به پزشکیان! اگر این نظریه درست باشد که آقای پزشکیان کابینه را به نحوی چیده که از پیچ بهارستان عبور کند باید بداند کلاه بزرگی بر سرش رفته و دولتش می‌شود دولت دوم آقای رئیسی. همه کابینه که قرار نیست برای رفع فیلترینگ و حذف طرح نور کاری انجام دهند مهم این است که اعضای موثر در مقابل فیلترینگ ایستادند و باید این‌ها برداشته شود چون برای کشو هزینه ساز است.  

خروج از نسخه موبایل