سیاسی

وزیر کشور: مشکل ضدامنیتی در شهرکرد نداریم

خبرمهم: وزیر کشور با بیان اینکه، مشکل آب در شهرکرد، مطالبه مردم بوده است، گفت: در حال حاضر مشکل تا حد زیادی برطرف شده و در وضعیت پایداری قرار گرفته است و بخش اندک باقی مانده هم به سرعت حل خواهد شد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،  احمد وحیدی وزیر کشور در خصوص مشکلات پیش آمده در زمینه تامین آب شرب شهرکرد و تلاش‌های صورت گرفته برای حل و فصل این مشکل گفت: به هر حال پس از حوادث طبیعی اخیر که در سراسر کشور بوجود آمد، برخلاف همه تلاش های انجام شده، در مسیر انتقال آب شرب مردم هم مشکلاتی ایجاد شد.

وی افزود: از این رو، ناچار شدیم آبرسانی با تانکر برای اهالی محترم آن منطقه انجام شود و همزمان با به کارگیری ظرفیت های لازم، تلاش‌های زیادی برای برطرف کردن سریع این مشکل، صورت گرفت.

وزیر کشور اضافه کرد: هم شخص استاندار و هم وزیر نیرو و معاونانشان به محل رفتند تا کار را دنبال کنند. در حال حاضر مشکل تا حد زیادی برطرف شده و در وضعیت پایداری قرار گرفته است و بخش اندک باقی مانده هم به سرعت حل خواهد شد.

وحیدی با اشاره به سوءاستفاده ضدانقلاب و بدخواهان نسبت به این اتفاق اظهار داشت: آنها همیشه تلاش دارند تا هر موضوعی را به سمت و سوی ضد امنیتی ببرند اما هیچ مشکل امنیتی در شهرکرد نداریم، ما قبول داریم این مساله جزو مطالبات مردم است و بخشی از موضوع خارج از کنترل بود با این حال تلاش کردیم مشکل بوجود آمده را برطرف کنیم./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا