سیاسی

مصطفی تاجزاده در دادگاه حاضر نمی‌شود

خبرمهم: ​هوشنگ پوربابایی وکیل مصطفی تاجزاده گفت موکلم به سالن ملاقات مراجعه کردند و به دلیل اینکه ملاقات در اتاق کابین و به صورت غیر حضوری برگزار می شد، این موضوع مورد اعتراض موکل قرار گرفت.

هوشنگ پوربابایی گفت: امروز جهت ملاقات با آقای تاجزاده به زندان اوین مراجعه کردم و در پی درخواست ملاقاتی که به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تقدیم شده بود با موافقت دادگاه محترم دستور ملاقات صادر و وقت ملاقاتی با موکل تنظیم شد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم، موکل به سالن ملاقات مراجعه کردند و به دلیل اینکه ملاقات در اتاق کابین و به صورت غیر حضوری برگزار می شد، این موضوع مورد اعتراض موکل قرار گرفت و به خاطر همین مسأله آقای تاجزاده حاضر به انجام ملاقات و ادامه گفتگو نشدند.

این وکیل دادگستری گفت: موکلم اعلام کردند که حاضر به انجام گفتگو با وکیل خود در چنین شرایطی نیستند و در نتیجه سالن ملاقات را به همین دلیل ترک نمودند و اعلام کردند که در دادگاه حاضر نخواهند شد و از حق دفاع خودشان (تا این لحظه) صرف نظر می‌کنند.

پوربابایی با بیان اینکه دلیل کابینی بودن ملاقات را پیگیری کرده است، گفت: پس از بررسی موضوع، مسئولین محترم زندان اعلام کردند که بر اساس دستورالعملی که از طرف زندان یا  دادیار ناظر بر زندان به آنها ابلاغ شده، به علت جلوگیری از شیوع کرونا امکان ملاقات حضوری میسر نیست.

وی افزود: آن چیزی که از درجه اهمیت برخوردار بود این است که آقای تاج‌زاده  به علت مواضعی که قبلا اتخاذ کرده بودند و اعتراضی که به روند ملاقات داشتند، اگر چه ملاقات سالهای گذشته بدین صورت نبوده و تمام ملاقات ها حضوری بوده، حاضر به ادامه ملاقات نبودند، بنابراین وکالتنامه هم تنظیم نشد و صراحتا اعلام کردند از حق دفاع خودشان هم صرف نظر و در دادگاه حاضر نمی‌شوند. بنابراین من تنها موفق شدم در چند دقیقه بدون اینکه موضوعات پرونده مطرح و مباحث حقوقی رد و بدل شود، موکل خود را ملاقات کنم./اقتصادنیوز

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا