سیاسی

کنایه برجامی سنگین جانشین فرمانده کل سپاه به دولت روحانی

خبرمهم: سردار فدوی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: برخی‌ها گفتند که می‌خواهیم بر اساس نظام سرمایه‌داری مشکل اقتصادی کشور را هم حل کنیم، اما این افراد اعتقادی به وعده‌های خدا نداشتند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، سردار علی فدوی، در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد که صبح چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان لشکری، نظامی و دولتی، خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در محل یادمان شهدای عملیات مرصاد برگزار شد، اظهار کرد: در شب قبل از امضای برجام شناور آمریکایی باوجود اینکه سیستم‌های ردیابی آنها بدون ایراد بود به جای رفتن به جزیره عربی به جزیره فارسی آمدند.

وی افزود: استکبار جهانی با خباثت تمام به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی پس از امضای برجام را داشت که روز گذشته نیز کنگره امریکا بر خباثت و شیطنت در منطقه در زمان امضای برجام تاکید کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: شناورهای ایرانی در فاصله هشت متری که تنها سلاح آنها کلاشینکف بود توانستند کشتی آمریکایی را زمین گیر کند.

سردار فدوی ادامه داد: این اقدام نیروهای ما در حالی بود که یک ساعت قبل از آن رئیس جمهور آمریکا در عظمت نیروهایش سخن می‌گفت، اما با نصرت و وعده الهی نیروهایش در خلیج فارس به تسلیم ما در آمدند.

برجام کلاهی بر سر مدعیان کارشناس بودن گذاشتند

وی با تاکید بر اینکه نباید فریب احمق‌های دنیا طلب را بخوریم، تصریح کرد: در برجام یک عده که ادعای کارشناس بودن داشتند کلاه سرشان رفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: برخی‌ها گفتند که می‌خواهیم بر اساس نظام سرمایه‌داری مشکل اقتصادی کشور را هم حل کنیم، اما این افراد اعتقادی به وعده‌های خدا نداشتند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا