سیاسی

برای استیضاح وزیر صمت به مجلس هجمه وارد می‌کنند

خبرمهم: آقای سیاهکلی گفت هجمه شدیدی علیه نمایندگان برای پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت ایجاد شده است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، عضو کمیسیون صنایع و معادن در نشست علنی امروز مجلس گفت: در رسانه های مختلف نمایندگان را متهم می‌کنند؛ خبرگزاری فارس و برخی فعالان فضای مجازی تهمت‌های بی سند و مدرک علیه نمایندگان درباره استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کردند.

این گفته پس از آن مطرح می‌شود که درخواست استیضاح آقای فاطمی‌امین وزیر صمت با ۳۶ امضا به کمیسیون صنایع و معادن مجلس فرستاده شده؛ در حالیکه برخی خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با تعدادی از نمایندگان با این استیضاح مخالفت کرده‌اند، خبرگزاری فارس دیروز مدعی شده ۲ نفر از نمایندگان به وزیر صمت «فشارهای متعدد» وارد کرده‌اند اما چون فشارهای آنها به نتیجه نرسیده، پیامک تهدیدآمیز برایش فرستاده‌اند.

این خبرگزاری علت ارسال این پیامک را «اتمام حجت برای انتصاب مدیر مورد نظر نمایندگان در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو» اعلام کرده است.

خبرگزاری فارس گفته «معدن‌چادرملو در طول یک سال گردش مالی سنگینی دارد» و ادعا کرده «وقتی نماینده‌ای مطالبه انتصاب مدیران خود را در چنین بنگاه اقتصادی بزرگی دارد، قطعاً اهداف خاص مالی را هم دنبال می‌کند.»

به گفته نایب رئیس کمیسیون صنابع و معادن، این کمیسیون درخواست استیضاح وزیر صمت دولت سیزدهم را امروز بررسی می‌کند. آقای حسینی‌کیا هفته گذشته گفت تا پیش از برگزاری نشست کمیسیون صنایع و معادن، احتمال پس گرفتن درخواست های استیضاح کم است.

بازار خودرو از علت‌های درخواست استیضاح از سوی نمایندگان است.

آقای سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن همچنین خواستار برخورد هیئت رئیسه با خبرگزاری متخلف بر اساس قانون شد؛ او گفت: استیضاح وزیر صمت چه قباحتی دارد که این هجمه راه افتاده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا