سیاسی

لایحه حمایت از زنان به مجلس میرود!

خبرمهم: لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت پس از گذشت قریب به ۱۱ سال هنوز در انتظار ورود به صحن علنی مجلس است. نایب رییس دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در این باره گفت: به زودی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت پس از گذشت قریب به ۱۱ سال هنوز در انتظار ورود به صحن علنی مجلس است. نایب رییس دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در این باره گفت: به زودی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، کاظم دلخوش، نایب رییس دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: ما در مجلس در مقاطع مختلف برای حمایت از خانواده برای همه بانوان و زنان سرپرست خانوار در مقاطع مختلف قانون نوشته‌ایم.

نایب رییس دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در ادامه توضیح داد: اگر توجه کنیم موارد متعددی وجود دارد که زنان می‌توانند رجوع کنند و به قوانین حمایتی دست پیدا کنند. این حقوق به اندازه تمام حقوقی است که برای مردان در جامعه متصور شده و حتی بیشتر از آن را ما در این قوانین برای زنان در نظر گرفته‌ایم.

این نماینده در آخر بیان کرد: در رابطه با لایحه حمایت از زنان اگر پیشنهادی از سوی جامعه زنان کشور مطرح شود به این لایحه اضافه خواهیم کرد./اقتصادآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا