سیاسی

مراسم بزرگداشت امام(ره)باید باشکوه باشد

خبرمهم: معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد همت مسئولان جهت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد را خواستار شد و گفت: برگزاری یک مراسم باشکوه و در شان امام و انقلاب بهتر از چند مراسم پراکنده است و مسئولان باید در این خصوص همت کنند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد همت مسئولان جهت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد را خواستار شد و گفت: برگزاری یک مراسم باشکوه و در شان امام و انقلاب بهتر از چند مراسم پراکنده است و مسئولان باید در این خصوص همت کنند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، علی اکبر عزیزی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد، با اشاره به تاثیر کرونا بر برگزاری مراسم‌ها ملی و مذهبی طی دو سال گذشته، اظهار کرد: معتقدم برگزاری یک مراسم باشکوه و در شان امام و انقلاب بهتر از چند مراسم پراکنده است و مسئولان استان باید همت کنند تا مراسمی باشکوه را در استان شاهد باشیم.

وی افزود: نظر بنده بر این است که در صورت موافقت استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) نیز در روز ۱۴ خرداد برگزار شود و سخنران برجسته‌ای برای این مراسم انتخاب شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه برگزاری جلسات و نشست‌های تبیینی را از جمله اقدامات حائز اهمیت در این خصوص دانست و گفت: با توجه به تعطیلات در مناطق ییلاقی استان هم باید ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شود.

حجت الاسلام محمدحسین متوسل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به برخی ویژگی‌های امام راحل(ره)، اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب دارای صفات اضدادی بودند به نحوی که با وجود حاکمیت بر این مملکت اسلامی، در کمال زهد و قناعت زندگی می‌کردند و پس از بارها جابجایی در خانه‌های استیجاری، در نهایت تا پایان عمر در خانه‌ای کوچک در مجاورت حسینیه جماران زندگی کردند.

وی بر ضرورت معرفی این ویژگی‌ها به نسل جوان انقلاب تاکید و تصریح کرد: البته امسال نیز اعزام رسمی به حرم مطهر از استانها مگر برخی استانهای نزدیک به تهران نخواهیم داشت لذا پیشنهاد می‎کنیم که در مرکز استان و شهرستانها به برگزاری یک مراسم اکتفا نشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:  برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۶۰ نقطه از استان اشاره و از نظرسنجی مردمی پیرامون این مراسم به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف آن خبر داد و ابراز امیدواری کرد در مراسم های مناسبتی آینده شاهد برگزاری هر چه باشکوهتر این برنامه‌ها باشیم./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا