سیاسی

نماینده مجلس: مبلغ یارانه پرداختی به مردم خیلی کم است

خبرمهم: اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش اعلام کرد: رقم پرداختی یارانه مردمی خیلی کم است و ای کاش دولت به جای دادن یارانه، کالای معیشتی در اختیار مردم قرار می‌داد و تورم را مهار می‌کرد.

اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش اعلام کرد: رقم پرداختی یارانه مردمی خیلی کم است و ای کاش دولت به جای دادن یارانه، کالای معیشتی در اختیار مردم قرار می‌داد و تورم را مهار می‌کرد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، نماینده مردم خاش اعلام کرد: رقم پرداختی یارانه مردمی خیلی کم است و ای کاش دولت به جای دادن یارانه، کالای معیشتی در اختیار مردم قرار می‌داد و تورم را مهار می‌کرد.

اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که پرداخت یارانه ۴۰۰ هزارتومانی از طرف دولت چه تاثیری می‌تواند داشته باشد، گفت: این اقدام تاثیری بر بازار نخواهد گذاشت چون اجناس دیگر هم گران خواهند شد. ای کاش دولت به جای دادن یارانه، جلوی تورم را می‌گرفت. از اینکه مجلس در نهایت درباره این اقدام چه تصمیمی می‌گیرد، خبر ندارم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم تاثیر اقتصادی خواهد داشت یا خیر، گفت: یارانه‌ای که پرداخت شد،‌ به این معناست که تایید می‌کند که کالاها گران‌تر شوند. رقمی که پرداخت شد مناسب نبوده و خیلی کم است. بهتر این بود که دولت به جای پرداخت یارانه کالای معیشتی در اختیار مردم می‌گذاشت، چون نقدینگی باعث گرانی می‌شود./انتخاب

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا