سیاسی

کارگران در صف مقدم مقابله با سیاست دشمن برای از کار انداختن تولید کشور ایستادند

خبرمهم: رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور فرمودند: کارگران در صف مقدم مقابله با سیاست دشمن برای از کار انداختن تولید کشور ایستادند و و نگذاشتند این اتفاق بیافتد و آنچه که در این زمینه ستون اصلی این خیمه بود، کارگر بود

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهم‌ترین محورهای این سخنرانی در ادامه آمده است:

کارگران در صف مقدم مقابله با سیاست دشمن برای از کار انداختن تولید کشور ایستادند و و نگذاشتند این اتفاق بیافتد و آنچه که در این زمینه ستون اصلی این خیمه بود کارگر بود.

کارگران دوران انقلاب تاکنون نشان دادند که انگیزه‌های ملی آنها در همه‌ی عرصه‌ها انگیزه‌های درخشان و برجسته‌ای است، در همه‌ی عرصه‌ها، یعنی هم در عرصه‌ی نظامی، هم در عرصه‌ اقتصادی، هم در عرصه‌ی سیاسی.

در عرصه‌ی نظامی؛ صحنه‌ی نمایان و جلوی چشم، دوران دفاع مقدس است. ما چهارده هزار کارگر شهید داریم، چهارده هزار.
در مورد عرصه‌ی اقتصادی؛ البته از اول انقلاب این سیاست استکبار بود، در این ده،‌ پانزده سال اخیر خیلی روشن سیاستشان از کار انداختن تولید کشور بود، سیاست دشمن این بود. همه  این تحریم‌ها و این حرفها همه‌ برای این بود که در کشور تولید از کار بیافتد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا