سیاسی

رژیم صهیونیستی فروپاشیده !

خبرمهم: رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه موجی که امام(ره) ایجاد کردند، یک حرکت صعودی و رو به جلو است، گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است و ما منتظر آن ضربه آخر هستیم و این حتما اتفاق می افتد.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه موجی که امام(ره) ایجاد کردند، یک حرکت صعودی و رو به جلو است، گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است و ما منتظر آن ضربه آخر هستیم و این حتما اتفاق می افتد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره انتفاضه اخیر نیروهای مقاومت مردمی سرزمین های اشغالی اظهار داشت: آن چیزی که امروز در بلاد اسلامی به ویژه در غزه  شاهدیم، تداوم حرکتی است که ۴۳ سال پیش آغاز شده است.

وی افزود: امام رحمت الله علیه بر علیه رژیم جعلی قدس یک طوفانی و موجی ایجاد کردند که روز به روز خروشنده تر می‌شود.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: این یک شعار نیست؛ ملتی که زمانی با تیروکمان و سنگ به مقابله با رژیم صهیونیستی می پرداخت، امروز مسلح شده و موشک، آموزش و سازمان دارند و برنامه ریزی شده حرکت می کنند.

غیب پرور با بیان اینکه این بیداری و انسجام در بلاد اسلامی منحصر به غزه نیست گفت: شما ملت یمن را ببینید؛ چه کسی فکر می کرد که متجاوزان سعودی و اماراتی بیایند و سال ها گرفتار شوند و در باتلاق فرو روند؟

وی عنوان کرد: این موج فزاینده ای که امام ایجاد کرد، یک حرکت کاملاً صعودی و رو به جلو است؛ فروپاشی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است و ما منتظر آن ضربه آخر هستیم و این حتماً اتفاق می افتد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا