سیاسی

آیت الله علی اسلامی:ریشه تورم و بیکاری را دولت سیزدهم ازبین برد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم با تلاش هایی که دولت آقای رییسی در امر مبارزه با تورم و بیکاری آغاز کرده اند، ریشه این معضلات از بین بروند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم با تلاش هایی که دولت آقای رییسی در امر مبارزه با تورم و بیکاری آغاز کرده اند، ریشه این معضلات از بین بروند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، به نقل از انتخاب، آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با نخبگان، علما، خانواده، شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم که ساعاتی پیش در مراسم استقبال از رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: مردم قزوین دارای تاریخی کهن و تمدن قدیمی در همه مراحل انقلاب، قیام ۴۲، مراحل بعدی انقلاب تا سال ۵۷ در تمام صحنه ها مردم قزوین خوب درخشیده اند.

وی افزود: افتخارات قزوین فراوان است و در همین راستا در تمام انقلاب، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم افراد به نامی را در کارنامه خود دارد که نشان از افتخار است.

نماینده خبرگان رهبری اضافه کرد: ایثارگری به قدری در استان بالاست که خود شخص رییس جمهور نیز در ابتدای سخنان خود اعلام کردند که ۷ هزار ایثارگر و ۳ هزار شهید استان از افتخارات فراوانی است که قزوین داراست.

وی عنوان کرد: کشاورزی و باغداری و مواردی از این قبیل نیازمند به کمک و توسعه است و صنعت کشور در این استان از مراکزی است که خدمات به سایر مناطق کشور می رساند.

اسلامی یادآور شد: از نظر کشاورزی، صنعت، علمی و پژوهشی استان قزوین توانایی های بالایی دارد و البته دانشمندان بزرگی در تاریخ استان وجود دارد که همچنان در مدارج علمی نام آن ها می درخشد.

اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رییس جمهور انصافا مردمی و بی آلایش، خاکی و ساده زیست هستند و با توجه به روحیه متواضع، بسیجی، جهادگر و تلاشگر که دارند گاهی در بین جماعت های ساده در گوشه و خیابان می نشینند که از افتخارات بزرگ این فرد است.

وی اضافه کرد: اخیرا در اجلاس مجلس خبرگان رییس جمهور کشور در سه روزی که اجلاس خبرگان برگزار می شد در تمام ساعات و کمیسیون ها و اجلاس عمومی در صحن علنی حضور داشتند و از نمایندگان مطالبی می شنیدند و یادداشت می کردند و در بعضی موارد نیز وزرا یادداشت می کردند و گاهی پاسخ خبرگان را می دادند که از ویژگی های رییس جمهور است.

اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش هایی که دولت آقای رییسی در امر مبارزه با تورم و بیکاری آغاز کرده اند، ریشه این معضلات از بین بروند.

وی ادامه داد: اگر چه می دانیم مشکلات طوری نیست که به سادگی در بازه کوتاه از بین برود بلکه بنا به گفته مقام معظم رهبری بعضی مشکلات کار و تلاش می برد اما این انتظار را داریم از رییس جمهور که تبر دیگری بر تورم بزند و همانند جدش ابراهیم خلیل آن تبر را بزند./اقتصادآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا