سیاسی

جانشین فرمانده‌کل‌سپاه: مشکل اقتصادی کشور نتیجه الگوی برداری از غرب است

خبرمهم: سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر در مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه امور به تکالیف خود عمل می‌کردیم اکنون نباید مشکل می‌داشتیم، تصریح کرد: در این سال‌ها برخی الگوی اقتصادی را از غرب گرفتند، اما این دولت انقلابی و مردمی می‌خواهد بر مبانی اسلامی عمل کند و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکل اقتصادی امروز کشور نتیجه الگوی برداری از اقتصاد غرب است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده حل مشکلات اقتصادی برمبنای آرمان‌های انقلاب اسلامی ممکن استسپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی (ره)، ملت ایران پای کار آمدند و این همه عنایت‌های خداوند شامل حال ما شد و اکنون ۴۳ سال از عمر پر افتخار و تهاجم بزرگترین اتحاد مستکبرین جهان برای نابودی انقلاب می‌گذرد، اما دشمنان نتیجه‌ای نگرفتند.

وی افزود: سپاه پاسداران در تمام این سال‌ها پای کار انقلاب اسلامی آمدند و خداوند به وعده خویش عمل و پیروزی را حاصل کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر در مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه امور به تکالیف خود عمل می‌کردیم اکنون نباید مشکل می‌داشتیم، تصریح کرد: در این سال‌ها برخی الگوی اقتصادی را از غرب گرفتند، اما این دولت انقلابی و مردمی می‌خواهد بر مبانی اسلامی عمل کند و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند.

سردار فدوی گفت: خداوند این توفیق را به سپاه پاسداران داده است که در خدمت نظام و پاسداری از انقلاب باشد و توفیق در هر مسئولیتی به وحدت کلمه است.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی در وحدت کلمه است، گفت: در استان خراسان جنوبی و مناطق کویری دل‌ها به هم نزدیک‌تر و این وحدت کلمه میسرتر است.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا مهدوی» به عنوان فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی معرفی و از زحمات سردار «علی قاسمی» فرمانده سابق سپاه استان قدردانی شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا