سیاسی

جلسات بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ احتمالاً تمدید شود

خبرمهم: عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه سعی خواهیم کرد تا روز پنجشنبه بخش درآمدی لایحه بودجه را به اتمام برسانیم، گفت: اگر با همین روال بررسی لایحه بودجه پیش برود احتمال دارد تا 25 اسفند ماه تمدید شود.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مجلس فردا به صورت سه شیفت و پنجشنبه یک شیفت نشست علنی خواهد داشت و نشست بعدی صحن علنی صبح روز شنبه است.

وی ادامه داد: نشست های علنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده به صورت سه شیفت است تا بتوانیم تا تاریخ ۲۰ اسفندماه بررسی لایحه بودجه به اتمام برسد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه سعی خواهیم کرد تا روز پنجشنبه بخش درآمدی لایحه بودجه را به اتمام برسانیم، گفت: اگر با همین روال بررسی لایحه بودجه پیش برود احتمال دارد تا ۲۵ اسفند ماه تمدید شود.

سلیمی با اشاره به ارز ۴۲۰۰ تومانی،  تصریح کرد: کمیسیون تلفیق بودجه بعد از ارجاع این مصوبه به کمیسیون هنوز جلسه ای درباره آن تشکیل نداده است و مجلس منتظر است بعد از بررسی کمیسیون تلفیق درباره حذف یا ماندن ارز ۴۲۰۰ تومانی تصمیم گیری کند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا