سیاسی

بیش از ۴۰ توطئه توسط دشمن علیه ایران

خبرمهم: دشمن بیش از ۴۰ توطئه علیه ایران طراحی کرده که همه این توطئه‌ها با هوشیاری و حضور به موقع مردم خنثی شده است. ملت ایران دارای اراده‌ای آهنین هستند و همین اراده آهنین همه توطئه‌ها را خنثی کرده است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: دشمن بیش از ۴۰ توطئه علیه ایران طراحی کرده که همه این توطئه‌ها با هوشیاری و حضور به‌موقع مردم خنثی شده است.

به گزارش ایسنا، سردار احمد ذوالقدر شامگاه پنجشنبه (۱۴ بهمن) در یادواره شهدای روستای آبباریک شهرستان ورامین اظهار کرد: به تعبیر امام راحل ، ملت ایران از مردم زمان پیامبر(ص) بهتر هستند. تا زمانی که پیوند ولایت و مردم قوی و مستحکم باشد، نصرت الهی با جبهه حق است اما در صورتی که بین امام و امت فاصله ایجاد شود ، شکست ظاهری و باطنی بر ملت مسلمان تحمیل شده است.

وی افزود: مردم ورامین جزو اولین پاسداران قیام او از پیشگامان انقلاب اسلامی هستند و امروز هم باید قدر این مردم خوب را بدانیم که با وجود تمامی دشمنی‌ها، پای انقلاب و نظام خود ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: دشمن بیش از ۴۰ توطئه علیه ایران طراحی کرده که همه این توطئه‌ها با هوشیاری و حضور به موقع مردم خنثی شده است. ملت ایران دارای اراده‌ای آهنین هستند و همین اراده آهنین همه توطئه‌ها را خنثی کرده است.

ذوالقدر با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و خاطره شهدا یادآور شد: پدران و مادران شهدا حق بزرگی گردن ملت ایران دارند و ثمره زندگی خود را برای استقلال و عظمت ایران اسلامی تقدیم کردند./عصرایران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا