سیاسی

استاندار البرز: دولت را باید در حل مشکلات یاری کرد

خبرمهم: استاندار البرز با اعلام اینکه همگان در جریان مشکلات و تنگناهای اقتصادی دولت هستیم گفت بنابراین باید با اتحاد و صبوری، دولت را برای حل مشکلات یاری کنیم.

مجتبی عبداللهی روز سه شنبه در دیدار صمیمانه با بانوان شاغل در استانداری و شهرستان های تابعه البرز ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، افزود: نقش موثر و کلیدی بانوان بویژه در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، در جریان مقابله با جنگ نرم، حمایت از مدافعان حرم و جریان ارزشمند گام دوم انقلاب کم نظیر است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، وی ادامه داد: حضور بانوان در عرصه های مختلف سازندگی کشور همواره گرهگشا بوده از این رو از بانوان بعنوان نیروهای متعهد، منظم، صبور، وظیفه شناس و دلسوز در جوامع مختلف کاری شاخته می شوند.
عبداللهی با اشاره به دیدگاه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به جایگاه بانوان در جامعه، گفت: دولت مردمی سیزدهم نیز نگاه ویژه ای به حضور بانوان در خانواده و جامعه دارد و در مسوولیت ها و پست های سازمانی و مدیریتی نیز این امر مورد توجه است بنابراین در استان نیز این نگاه وجود دارد.
وی افزود: از بانوان شاغل در استانداری انتظار می رود که در قالب گروه ها و هیات های اندیشه ورز در راستای تصمیم سازی و ایده پردازی برای تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه حضور فعال داشته باشند.
استاندار البرز گفت: از مشکلات و موانع طیف های مختلف کارمندی اعم از آقا و خانم با خبر هستم و با توجه به امکانات موجود برای بهبود این شرایط نهایت تلاش خود را خواهم داشت.
عبداللهی بیان داشت: افکار و ایده های سازنده بانوان در حوزه های مختلف را پذیرا هستم و به طور قطع خروجی جلسات آنها را مورد بررسی قرار خواهم داد و به مرحله اجرا می رسانیم./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا