سیاسی

طلاب جدای از فقه و اصول در رشته‌های دیگر متخصص شوند.

خبرمهم: حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه گفت: امروز علما در اینجا گردهم آمده و از رئیس جمهوری تا مراجع مباحث خوبی مطرح کردند. تقاضای رئیس جمهوری تشکیل کارگروهی از سوی جامعه مدرسین در ارتباط با اجرای بحث عدالت است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه گفت: امروز علما در اینجا گردهم آمده و از رئیس جمهوری تا مراجع مباحث خوبی مطرح کردند. تقاضای رئیس جمهوری تشکیل کارگروهی از سوی جامعه مدرسین در ارتباط با اجرای بحث عدالت است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه گفت: امروز علما در اینجا گردهم آمده و از رئیس جمهوری تا مراجع مباحث خوبی مطرح کردند. تقاضای رئیس جمهوری تشکیل کارگروهی از سوی جامعه مدرسین در ارتباط با اجرای بحث عدالت است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در حاشیه برگزاری اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه و علمای بلا در گفت‌وگوی با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: یکی از دستاوردهای این اجلاسیه هم اندیشی علما است. تأکید امام راحل هم این بود علما در کنار هم قرار بگیرند و در مورد حل مسائل جامعه فکر و نظر ارائه دهند.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه افزود: امروز هم شاهد هستیم این اتفاق افتاد و علما در اینجا گردهم آمده و از رئیس جمهوری تا مراجع مباحث خوبی مطرح کردند. تقاضای رئیس جمهوری تشکیل کارگروه از سوی جامعه مدرسین در ارتباط با اجرای بحث عدالت است.

وی بیان داشت: این همان مسئله مهمی است که اجلاسیه به دنبال تحقق آن در جامعه است و تلاش دارد این کار به جای خوبی ختم شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به حرکت تحولی در حوزه، گفت: این حرکت تحولی به وسیله درختواره رشته‌ها به زودی اتفاق خواهد افتاد. در این درختواره ۴۰۰ رشته گرایش، سرفصل‌ها وجود دارد و قرار است طلاب جدای از فقه و اصول در رشته‌های دیگر متخصص شوند.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه افزود: در ارتباط با بیانیه گام دوم هم کارهایی در حوزه شده که از جمله آماده شدن زیر ساخت‌ها همچون تدوین و تبیین است و در آینده نزدیک شاهد اجرا و عمل خواهیم.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا