سیاسی

صحبت‌های نماینده زن مجلس بعد از حضور در ورزشگاه آزادی

خبرمهم: نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی صحبت‌هایی در خصوص وضعیت تیم تراکتور و حضور بانوان در ورزشگاه انجام داد.

 معصومه پاشایی نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس با تراکتور گفت: خوشحالم که توانستم به ورزشگاه بیایم. این یک تجربه خوب بود که از آن لذت بردم. باید بستری فراهم شود تا بانوان هم بتوانند بدون دغدغه به ورزشگاه بیایند. قرار نیست که ما همیشه خلاف جریان آب حرکت کنیم. بانوان می توانند جایگاهی ویژه در ورزشگاه داشته باشند تا تجربه دیدن بازی را در استادیوم داشته باشند حتی اگر برای یک بار شده باشد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،  پاشایی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلاتی را هم برای حضور بانوان در ورزشگاه دیدید یا خیر؟ تصریح کرد : با توجه به شرایطی که من دارم من شخصا مشکلی برای حضور در ورزشگاه نداشته ام اما وقتی که قرار است بانوان به ورزشگاه بیایند باید تمام امکانات فراهم شده باشد.

پاشایی در مورد وضعیت این روزهای تراکتور گفت:تراکتور یک تیم محبوب برای مردم ایران و خصوصا آذری زبان ها هست. اخیرا مالک این باشگاه توجه ویژه ای به تیم ندارد و قرار است فردا در یک جلسه خصوصی با مسئولان شرکت مس صحبت هایی مبنی بر کمک این مجموعه به تراکتور صورت بگیرد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا