سیاسی

علی باقری: اگر خوشبین نبودم، برای مذاکرات به وین سفر نمی‌کردم

خبرمهم: علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در آستانه برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام اظهار داشت که به نتیجه گفت‌وگوهایی که درباره رفع تحریم ها در وین جریان دارد خوش‌بین است. وی در پاسخ به این سووال که چقدر نسبت به نتیجه گفت‌وگوها خوش‌بین است افزود که اگر غیر از این بود، برای مذاکرات به وین سفر نمی‌کرد.

علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در آستانه برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام اظهار داشت که به نتیجه گفت‌وگوهایی که درباره رفع تحریم ها در وین جریان دارد خوش‌بین است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، باقری این مطلب را پیش از عزیمت به سمت هتل کوبورگ محل برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به  گفت.

وی در پاسخ به این سووال که چقدر نسبت به نتیجه گفت‌وگوها خوش‌بین است افزود که اگر غیر از این بود، برای مذاکرات به وین سفر نمی‌کرد.

ساعتی پیش نیز شبکه اسکای نیوز به نقل از وانگ کوان نماینده چین در مذاکرات وین گزارش داد که موارد اختلاف میان طرف های ایرانی و سه کشور اروپایی در حال کاهش یافتن است و امکان حصول توافق تا پیش از فوریه ۲۰۲۰(ظرف کمتر از یک ماه) وجود دارد.

دقایقی قبل هم میخائیل اولیانوف رئیس هیات مذاکره کننده روسیه در روند مذاکرات وین، ضمن اشاره به ملاقات امروز خود با نماینده اتحادیه اروپا در این مذاکرات، گفت که دور کنونی (هشتم)، احتمالا دور نهایی این مذاکرات باشد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا