سیاسی

علنی بودن جلسات بررسی طرح هنوز مشخص نیست

خبرمهم: سخنگوی کمیسیون مشترک طرح صیانت با بیان اینکه نخستین جلسه این کمیسیون، ساعت ۱۶ یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح صیانت با بیان اینکه نخستین جلسه این کمیسیون، ساعت ۱۶ یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود اظهار داشت علنی شدن جلسات این کمیسیون هنوز مشخص نیست و تصمیم گیری در مورد آن به جلسه هفته آینده موکول شده است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،  روز گذشته اولین جلسه کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی موسوم به صیانت با حضور اکثریت اعضا برگزار و اعضای هیئت رئیسه، دبیران و سخنگوی کمیسیون مشخص شدند.

در حالی که موافقان طرح صیانت بارها از علنی بودن جلسات کمیسیون ویژه خبر داده بودند اما اولین جلسه غیرعلنی برگزار شده و به نظر می‌رسد هنوز درباره علنی شدن این جلسات تصمیم‌گیری نشده است. «لطف الله سیاهکلی»، سخنگوی کمیسیون مشترک در گفتگو با خبرگزاری‌ها اعلام کرد تصمیم‌گیری درباره علنی شدن جلسات کمیسیون مشترک به جلسه بعد موکول شده است:

«با تشکیل جلسه تعیین ساختار کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی در روز گذشته، این کمیسیون مشترک وارد فاز عملیاتی شد. در این جلسه مقرر شد که نخستین جلسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی برای بررسی ابعاد این طرح در روز یکشنبه هفته آینده ۲۵ مهرماه ساعت ۱۶ تشکیل شود.»

به گفته وی این جلسه با حضور حداکثر اعضا برگزار می‌شود و قرار است در خصوص روش کار، کلیات طرح و شیوه اقدام بحث و بررسی شود.

سیاهکلی تاکید کرد پس از این جلسه نحوه مشارکت نخبگان و صاحبنظران در بررسی جزئیات طرح و نیز حضور رسانه‌ها در این کمیسیون مشخص خواهد شد.

لازم به ذکر است ظهر روز گذشته جلسه انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون مشترک بررسی طرح «حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی» در دفتر نیکزاد، نایب رئیس مجلس با حضور اعضای منتخب برگزار شد.

در این جلسه «رضا تقی‌پور» به عنوان رئیس کمیسیون، «علی یزدی‌خواه» و «حسن نوروزی» به عنوان نواب اول و دوم رئیس، «لطف‌الله سیاه کلی» به عنوان سخنگوی کمیسیون و همچنین «بیژن نوباوه» و «مهرداد ویس کرمی» به عنوان دبیر اول و دوم کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی تعیین شدند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا