سیاسی

دشمن به دنبال جنگ روانی است

خبرمهم: فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ روانی علیه ماست، گفت: دشمن سعی دارد افکارمان غلط جلوه کند، بر این اساس باید مراقب باشیم تا مرعوب افکار دشمن نشویم.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان جوان خلبانی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز، با تأکید بر لزوم داشتن بصیرت و سواد رسانه‌ای برای شناخت دشمن و ایستادگی در برابر آن، گفت: بصیرت و سواد رسانه‌ای در فضای غبارآلود کنونی توانایی تشخیص دشمن را می‌دهد. دشمنان در فضای مجازی می‌خواهند بدون خونریزی جوانان ما را تخلیه کنند، حتی تلاش می‌کنند در تاریخ عاشورا اخلال ایجاد کرده و جوانان جامعه ما را نسبت به دین و اهل بیت (ع) دلسرد کنند، چون وجود جوانان امیدوار، قوی و محکم برای دشمن واهمه ایجاد می‌کند.وی با بیان اینکه دشمنان کوچکترین مسائل نظامیان را بررسی می‌کنند، اظهار کرد: دشمن به دنبال جنگ روانی علیه ماست و سعی دارد افکارمان را غلط جلوه کند. بر این اساس باید مراقب باشیم تا مرعوب افکار دشمن نشویم.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با سیاست‌های غلط خود افغانستان را به صورت مذبوحانه ترک کردند، گفت: آمریکایی‌ها که فکر می‌کردند در طول ۲۰ سال گذشته اقدامات خوبی برای آموزش ارتش افغانستان انجام داده‌اند، اما دیدیم که این ارتش نتوانست چند روز بیشتر در مقابل طالبان ایستادگی کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با بازدید از بخش‌های مختلف پایگاه شهید فکوری و ارزیابی توان عملیاتی و رزمی این پایگاه در دیدار با سربازان، با تاکید بر حفظ حرمت و کرامت آنان، گفت: حفظ حرمت و کرامت سربازان از تاکیدات مکرر فرماندهی معظم کل قوا به فرماندهان است.
وی با بیان اینکه حفظ کرامت و حرمت به معنای تضعیف مبانی انضباطی نیست، افزود: منظور از حفظ کرامت و حرمت  به معنای لحاظ کردن اخلاق و رفتار نیکو و شایسته در برخورد با همدیگر است و نباید این را به معنای سهل گیری در رعایت مبانی انضباطی دانست. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا