سیاسی

تعرض به مرزهای ایران پاسخی کوبنده به همراه دارد

خبرمهم: فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کوچک‌ترین تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی ایران با پاسخی کوبنده همراه خواهد بود.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، سردار احمدعلی گودرزی عصر دوشنبه در جریان بازدید از مرزهای شمالی استان اردبیل و مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با همسایگان خود تعامل و ارتباطی سازنده دارد و در عین حال به هیچ گروه و جریانی اجازه تعرض و تهدید مرزها را نخواهد داد.وی آرامش برقرار شده در مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نشان صلابت و هوشیاری مرزبانان غیور توصیف کرد و گفت: یکی از مرزهای آرام کشورمان، مرزهای شمالی و شمالغرب کشورمان است که با هوشیاری مرزبانان شرایط مناسبی را در مرزهای استان اردبیل با جمهوری آذربایجان شاهد هستیم.
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به رغم مناقشات دو کشور آذربایجان و ارمنستان در سال گذشته، ما شرایط آرامی را در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم و در کنار مرزبانان شهرهای با شرایط مرزی و اهالی غیور آن به کمک مرزبانان آمدند تا از خاک کشورمان در مقابل تعرض و تجاوز احتمالی صیانت کنند.
سردار گودرزی افزود: ما در حال حاضر شرایط مطلوبی را در مرزهای کشورمان شاهد هستیم و سعی و تلاشمان بر این است تا با مجهز کردن مرزبانی‌ها به تجهیزات و امکانات مدرن در مراقبت و پاسبانی بیشتر زمینه آرامش و امنیت خاطر مرزنشینان را فراهم کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مرزنشینان نیز سعی دارند تا به مجموعه مرزبانی کشور در ارتقا این شرایط کمک کنند که این خود وضعیت مطلوب‌تری را در دفاع از مرزها و حیثیت و ناموس کشور به وجود آورده است.
گودرزی با قدردانی از تلاش مجموعه منضبط همراه با تشکیلات منسجم مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اضافه کرد: در این مجموعه مرزبانانی غیور آموزش داده می‌شوند تا با حضور در مناطق مرزی بتوانند از کیان کشور و مرزهای پرافتخار دفاع کنند.
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در این مجموعه برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری متعدد اجرایی و عملیاتی می‌شود و مرزبانان غیور سعی می‌کنند با روحیه بالا شبانه‌روزی از مرزها صیانت کرده و به مساعدت و کمک مرزنشینان فضای آرامی را در مرزها برقرار کنند. /مهر

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا