سیاسی

دستور رییس دستگاه قضا برای پیگیری فوری حل مشکل آب در خوزستان

خبرمهم: رییس دستگاه قضا دستور پیگیری فوری حل مشکل آب در خوزستان را صادر کرد و در همین ارتباط یک هیات ارشد قضایی و اجرایی برای رسیدگی به موضوع عازم این استان شد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، مرکز رسانه قوه قضاییه، به دنبال مشکلات ناشی از کمبود آب در استان خوزستان از روز گذشته(پنجشنبه) و با پیگیری مستمر حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا هیاتی متشکل از نمایندگان ارشد وزارت نیرو و دادستان کل کشور برای بررسی مشکلات پیش آمده و علل وضعیت موجود، صبح امروز(جمعه) عازم استان خوزستان شد.مقرر شده، هیات اعزام شده پیگیر راهکارهای فوری حل مشکل آب در استان خوزستان شده و نتیجه اقدامات و همچنین دلایل به وجود امدن وضعیت موجود را به ییس قوه قضاییه گزارش کنند.
همچنین استاندار خوزستان روز جمعه گفت: هیاتی از سوی دولت به زودی برای بررسی خسارات ناشی از تنش آبی به این استان سفر خواهد کرد.
قاسم سلیمانی دشتکی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: روز گذشته با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و نیز اردکانیان وزیر نیرو و رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص مشکلات ناشی از خشکسالی و تنش آبی در استان به صورت مفصل صحبت کردم و خواستار مساعدت آنان در این زمینه شدم.
استان خوزستان با جمعیتی در حدود پنج میلیون نفر است که منبع اصلی تامین آب آن دو رودخانه کرخه و دز هستند که اکنون به دلیل خشکسالی این رودها با کاهش شدیدی آورد مواجه شده اند. /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا