سیاسی

رفع فیلتر توییتر و تلگرام با تصویب طرح صیانت از فضای مجازی

خبرمهم: نماینده مردم کاشمر در مجلس در رابطه با "طرح صیانت از فضای مجازی" گفت: آنچه که در فضای مجازی پخش شده برداشت های برشی از یک طرح ناقص است که در مجلس های گذشته بوده و ارتباطی هم به مجلس یازدهم ندارد، هنوز طرح جامع و کامل بارگذاری نشده که آقایان در مورد آن بحث می کنند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، «جواد نیک بین»، عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم کاشمر در مجلس، در رابطه با “طرح صیانت از فضای مجازی” گفت: طرح مجلس با موضوع صیانت از حقوق شهروندی متناقض نیست، آنچه که در فضای مجازی پخش شده با آنچه که واقعیت دارد کاملا متفاوت است. آنچه که در فضای مجازی پخش شده برداشت های برشی از یک طرح ناقص است که در مجلس های گذشته بوده و ارتباطی هم به مجلس یازدهم ندارد، هنوز طرح جامع و کامل بارگذاری نشده که آقایان در مورد آن بحث می کنند. ما در توسعه فرهنگی به دنبال محدود کردن فضای مجازی  پلت فرمهای مجازی نیستیم. احتمال دارد با این طرح بعضی از فضاها قانونا آزاد شوند، مانند تلگرام و توئیتر.
او در پاسخ به این سوال که یعنی می فرمایید این طرح منجر به رفع فیلتر توییتر و تلگرام می شود!؟ گفت: قطعا و قرار نیست با وی پی ان ها برخورد شود.
نیک بین بیان کرد: هنوز طرح در اخیار نمایندگان قرار نگرفته و فقط اصل ۸۵ شدن آن به رای گذاشته شده است./برنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا