سیاسی

فرمانده ارتش: یگانها خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برسانند

خبرهای فوری: فرمانده کل ارتش گفت: امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی‌های داخل یگانی، خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برسانیم.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در گردهمایی فرمانده هان یگان عمده و مستقل نزاجا که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد با تشکر از زحمات نیروی زمینی ارتش در امداد سانی به سیل زدگان گفت: رشادت و اقدامات شما در خدمت رسانی به مردم عزیزمان در استان های درگیر سیل موجب دریافت مدال های افتخار آمیز از سوی مقام معظم رهبری شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ارتش را به عنوان یک الگو در امداد رسانی به مردم معرفی کردند و فرمودند ارتش در خدمت رسانی به مردم صادقت شعار ارتش فدای ملت است و ارتش نمایشگاهی از ارزش های اسلامی است . رضایت ایشان از اقدامات ارتش موجب افتخار و سرافراز ماست.

فرمانده کل ارتش گفت: یگان های مختلف ارتش در سیل اخیر مجاهدت و ایثار بسیاری داشتند و از دل این بحران سربلند بیرون آمدند. باید قدر دان این عزتی که خداوند متعال به شما داده باشیم.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های ارتش گفت: در چهل سال گذشته هیچ گاه  ارتش در جایگاه و منزلت امروز در نگاه و بیان فرماندهی معظم کل قوا و در بین مردم نبوده است.

سرلشکر موسوی: تهدیدات امروز جدی است؛ البته این تهدیدات در مرحله نخست، زمینی نخواهد بود؛ اما نیروی زمینی باید آمادگی خود را حفظ کند و ارتقا ببخشد.

وی افزود: امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی‌های داخل یگانی، خود را به سطح استراتژی شب‌حمله‌ای برسانیم.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز نیروی انسانی از مهمترین عوامل پیروزی در عرصه نبرد محسوب می‌شود و توجه به عامل نیروی انسانی در سطوح مختلف باعث پیشرفت نیرو‌های مسلح است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: در بحث تعالی معنوی و بصیرتی همه ارتش باید خود را مسئول بدانند و «عقیدتی سیاسی» محور و علمدار این کار است.

وی با بیان اینکه هرچه سطح بصیرت و معنویت بالاتر می‌رود در برون‌دادهای عملیات‌ها تاثیر خودش را می‌گذارد، گفت: باید جلوی هرکاری که به بصیرت و معنویت لطمه می‌زند را بگیریم.

سرلشکر موسوی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم به وظایف خودمان در زمینه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ارتش عمل کنیم و انتظار ما از فرماندهان این است که همه کارکنان را عائله خودمان بدانند و از حال و روزشان آگاه باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به آن نقطه برسیم که از نظر عاطفی همه رده‌ها با یکدیگر احساس برادی و پیش‌مرگی کنند در عین حال که کوچکترین خدشه‌ای به سلسله مراتب وارد نشود. /تسنیم

[irp posts=”15026″ name=”رهبر انقلاب: دست برادری ارتش و سپاه حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی‌ها بود”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا