سیاسی

سعید جلیلی به نفع رئیسی کنار می‌کشد؟

خبرمهم: فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات ۱۴۰۰ نکاتی را بیان کرد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،   حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  با اشاره به تعدد نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: طبعا خرد شدن آرا یکی از نگرانی‌های جدی جریان اصولگرا در این انتخابات است و چون مثل دوره قبل رقیب جدی وجود ندارد ممکن است که این خرد شدن آرا چندان موجب کاهش آرا نشود.او ادامه داد: این ذهنیت وجود دارد که همه افراد تا اخر بمانند و این دغدغه بسیار مهمی است که امیدواریم در پایان مناظرات خود نامزدها به یک جمع بندی مناسب در این زمینه برسند.

ترقی درباره احتمال کنار رفتن سعید جلیلی به نفع سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: فعلا هیچ نشانه‌ای از هیچ کدام از نامزدها در این زمینه که به نفع کسی کنار می‌روند بروز داده نشده؛ اما بسیاری معتقدند که گفتمان سید ابراهیم رئیسی و سعید جلیلی با یکدیگر منطبق است؛ ولی هنوز پیش بینی در این زمینه مطرح نشده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  درباره احتمال پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: اصلاح طلبان در انتخابات از روش‌های مردم فریب نظیر تخریب استفاده و سعی می‌کنند واژه‌ای را به انتخابات بیاورند تا بتوانند قشر خاکستری یا رای اولی‌ها را جذب کنند، اما تقوا و صیانت اجازه نمی‌دهد که اصولگرایان به این سمت بروند.

وی درباره پیروز این انتخابات تصریح کرد: اگر مردم حضور پررنگی در انتخابات داشته باشند پیروز اصلی انتخابات مردم خواهند بود. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا