سیاسی

سخنان مهم رهبر انقلاب درباره شواری نگهبان و مشارکت مردم

خبرمهم: رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند.
ایشان ضمن حمایت قاطع از رویه قانونی شورای نگهبان، عامل افزایش مشارکت آحاد مردم در انتخابات را حضور مدیران قوی و توانمند در حل مشکلات اصلی مردم دانستند.
ایشان همچنین از نامزدهایی که صلاحیت‌شان احراز نشده و با متانت به تصمیم شورای نگهبان احترام گذاشتند، تشکر کردند

تعریف رهبرانقلاب از مجلس یازدهم

رهبرانقلاب، تعاریف بسیار بی‌سابقه‌ای از مجلس یازدهم و عملکرد یک‌ساله اخیر کردند و مجلس فعلی را با صفاتی همچون انقلابی و کارامد و مجلس عزیز توصیف کردند.
ایشان درباره انتقادها به مجلس هم فرمودند که دشمنی اینها به خاطرانقلابی بودن مجلس است. همچنین ایشان گفتند که بسیاری از انتقادها به مجلس‌یازدهم از سر دلسوزی نیست.
ایشان سفرهای استانی و نظارتی رییس‌مجلس و نمایندگان حضور در بین‌مردم را ارزشمند قلمداد کردند

رهبر انقلاب: مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند

رهبر انقلاب:
به مردم عزیزمان عرض میکنم؛ ملت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند.
در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است و بروید پای صندوق و رأی بدهید.
به حرف این کسانی که ترویج میکنند که فایده‌ای ندارد، نرویم، نمیرویم پای صندوق رأی اعتنا نکنید. اینها دلسوز مردم نیستند. کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق منع نمیکند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. رهبر می فرمایند: شایسته است و بروید پای صندوق و رأی بدهید.
    من هم می خواهم همینکار را بکنم. تا هم به فرمان رهبر عمل کرده باشم هم فرد شایسته را انتخاب کنم. اما فرد شایسته را در میان این هفت نامزد نمی بینم. افراد شایسته را شورای نگهبان خط زد. به ناشایسته ها هم نباید رای داد. خلاصه نمیدانم چکار کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا