سیاسی

موسوی: پیشنهاد ایران برای تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی نیازمند هیچ گونه تأویل و تفسیری نیست

خبرهای فوری: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد محمدجواد ظریف برای مبادله زندانیان ایرانی و آمریکایی را جدی و مسبوق به سابقه خواند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، سیدعباس موسوی در این ارتباط تاکید کرد: وزارت امور خارجه ایران در چارچوب وظایف خود آمادگی دارد برای تبادل افرادی که توسط قوه قضائیه با اتهامات مشخص محکوم و در ایران زندانی شده‌اند، در برابر آزادی تمامی ایرانیان زندانی در آمریکا که به اتهامات غیر قانونی نقض تحریم‌ها و نیز قرار منع تعقیب کسانی که با فشار ایالات متحده یا به اتهام واهی نقض تحریم‌های غیر قانونی آمریکا در کشورهای مختلف بازداشت شده‌اند، اقدام کند.

موسوی واکنش شتابزده مقامات آمریکایی و درخواست آزادی یکطرفه زندانیان آمریکایی را نشان‌دهنده عدم درک درست آنان از مفاهیم مذاکره، توافق و تبادل خواند که ثابت می‌کند آنان در ادعاها و تبلیغات ماه‌های گذشته خود کمترین صداقتی ندارند.

وی بار دیگر تاکید کرد اگر اراده‌ای در رژیم آمریکا وجود داشته باشد، پیشنهاد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران واضح است و نیاز به هیچ‌گونه تفسیر و تاویلی ندارد. /ایسنا

[irp posts=”15498″ name=”ظریف: مادامی که منافع ملی ما تامین شود تنگه هرمز باز می‌ماند / تحریم سیاست ما را تغییر نمی‌دهد”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا