سیاسی

معاون سیاسی استانداری تهران: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات۱۴۰۰ در فضاهای باز اتخاذ شود

خبرمهم: معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری انتخابات۱۴۰۰ گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در فضاهای باز اتخاذ شود.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، شکرالله حسن‌بیگی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی امور انتخابات شهرستان‌های استان تهران اطهار کرد: وظیفه ملی ایجاب می‌کند با عمل به منویات رهبری تمام تلاش خود را به کار بندیم تا انتخابات پر شور، سالم و در خور شان مردم برگزار نماییم.

وی در ادامه افزود: مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت چهار رکن انتخابات بوده که از طریق وزارت کشور ابلاغ شده است و عمل به آن وظیفه ملی است. باید برای اجرای دقیق آن چهار رکن براساس قانون و تسهیل شرایط جهت حضور حداکثری مردم لحظه‌ای پا پس نکشیم چرا که شعار ما در همه انتخابات عمل به مُرّ قانون است که این مهم نیاز به آموزش‌های لازم برای دانستن قانون دارد. شعار دیگر نیز بی طرفی کامل در انتخابات است که بر این مهم بسیار پافشاری خواهیم کرد.

حسن‌بیگی با بیان اینکه کرونا در کشور کنترل شده است اما بی توجهی به این موضوع و دلخوش به تمام شدنش بسیار ساده انگارانه است، تصریح کرد: باید برای زمان انتخابات هم چنان آیین نامه‌های بهداشتی همراه با فاصله گذاری اجتماعی برای سلامت مردم به طور کامل رعایت شود چرا که ما مسئولیت ملی در برابر حفظ جان شهروندان داریم. حضور نماینده بهداشت در کنار تیم‌های انتخاباتی چه در زمان بررسی اقدامات شعب و چه زمان رای دهی ضروری است. همچنین باید تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در فضاهای باز اتخاذ شود./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا