سیاسی

جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور جهان است

خبرمهم: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان امن‌ترین کشور منطقه و جهان یاد کرد و گفت: این اقتدار با تلاش‌های شبانه روزی حافظان امنیت حاصل شده است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، آیت الله «مصطفی علما»  روز پنجشنبه در دیدار با مسوولان امنیت فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه اظهار داشت: تلاش دشمنان برای ناامن جلوه دادن حوزه سرزمینی ایران با شکست روبرو شده است و امروز خیلی از آنها به امنیت مناسبی که داریم غبطه می خورند.

وی ادامه داد: هوشیاری نیروهای مسلح مقتدر و دیگر نیروها و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی اجازه هرگونه اقدامی را از دشمنان گرفته و به آنها اجازه کوچکترین اقدامی را نمی دهند.

آیت الله علما افزود: امنیت مطلوب و پایداری که در زمین و آسمان ایران وجود دارد باعث شده روزانه شاهد پرواز بیش از هزار هواپیما بر فراز آسمان کشورمان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: پروازهای پرشمار بر فراز آسمان کشورمان در حالی انجام می شود که اگر دیگر دولت ها کمترین ناامنی را ببیینند اجازه انجام این پروازها را به هواپیماهای خود در آسمان ایران نمی دهند.

وی در عین حال با مهم و حساس شمردن کار مسوولان امنیت پروازها، گفت: خوشبختانه چه در کشور و چه استان کرمانشاه تاکنون موردی از ناامنی قبل و یا حین پرواز نداشته ایم و این نشانگر اشرافیت خوبی است که آنها دارند.

آیت الله علما در پایان بر لزوم هوشیاری بیش از پیش حافظان و مدافعان امنیت استان تاکید کرد و گفت: تلاش هایی شبانه روزی همه این افراد قابل ستایش است. /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا