ترور موذیانه علم و بی‌تابی برای جنگ‌افروزی

خبرمهم: ۲سال پیش که نتانیاهو در مقابل یک تابلو و تصویر با اشاره به نام شهید فخری‌زاده گفت: «این نام را فراموش نکنید.» از آن روز به ‌بعد، نهادهای امنیتی ضریب حفاظت از این چهره خدمتگزار و دانشمند را افزایش قابل‌توجهی دادند و معلوم بود که رژیم‌صهیونیستی در فکر ترور اوست.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، طی چند روز اخیر نیز، ملاقات سه چهره سیاسی و جنگ‌افروز در خاک سعودی (بن‌سلمان، پمپئو و نتانیاهو) که مقامات اسرائیلی تاکید بسیاری بر پنهان ماندن این ملاقات داشتند، می‌شد گمان برد که فتنه‌ای جدید در منطقه به‌ راه خواهد افتاد.

صهیونیست‌ها به‌عنوان ضربه کاری به ایران، قصد دارند با تحریک جمهوری اسلامی ایران و ترور یک دانشمند هسته‌ای، آتش جنگی تازه را در روزهای باقیمانده ریاست‌جمهوری ترامپ شعله‌ور کنند. از سوی دیگر، شهید کردن یکی از سرمایه‌های گران‌بهای علمی، باردیگر نقاط آسیب‌پذیر حفاظتی را به کارشناسان و دست‌اندرکاران نشان داد. هشیاری و دقت روزافزون سربازان گمنام امام زمان (عج) در مسیر حفاظت از سرمایه‌های انسانی نظام، باید به مدرن‌ترین و جدیدترین فناوری جاسوسی و ضدجاسوسی تجهیز شود.

دشمن اصلی ما در ضربه زدن به منافع سیاسی، نظامی، اقتصادی کوچک‌ترین ملاحظه‌ و درنگی نخواهد کرد. پس ما نیز به‌طور مضاعف و با حداکثر توان باید در مواضع تهاجمی و دفاعی خویش استوارتر و به‌روزتر باشیم. هرچند چهره درخشان و منحصربه‌فرد علمی دکتر فخری‌زاده برای جامعه علمی کشور ضایعه‌ای بسیار بزرگی محسوب می‌شود، اما جوانان جویای دانش و عاشق خدمت به ایران، همواره در کنار ایشان حضور داشتند و از معلم شهید درس‌ها آموختند و ده‌ها فخری‌زاده دیگر می‌توانند ادامه‌دهنده راه ایشان باشند. با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران و ایرانی، جامعه علمی و صنعتی ما هرچند دستیابی به ابزارها و تکنیک‌ها را دشوار می‌نماید اما رشادت و ایثار جای خالی همه کاستی را پر می‌کند.

آنچه برای ما از اهمیت ویژه برخوردار بوده، این نکته مهم است که نباید فریب مکر و حیله‌های «سامری» ها را خورده و به تور جنگ و آتش‌افروزی بیفتیم. چراکه در زمان باقیمانده از عمر ریاست‌جمهوری ترامپ، وی خریدار کوچک‌ترین بهانه برای آتش‌افروزی به گران‌ترین قیمت است.

هنوز داغ شهادت «سلیمان عشق» بر سینه‌های ما داغ است و داغی دیگر بر آن افزوده گشت. این غم‌های سنگین ما را در راه حرکت‌مان استوارتر خواهد کرد و دشمنان باید بدانند ایادی داخلی آنها دیر یا زود شناسایی شده و به چنگال عدالت سپرده خواهند شد. در این سوگ بزرگ همه ما سوگواریم به‌ویژه جامعه علمی و دانشگاهی و جا دارد این مصیبت را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تسلیت بگوییم. /آرمان ملی

خروج از نسخه موبایل