سیاسی

تخریب بابا و مامان موفق نبود؛ بریم سراغ بچه‌ها!

خبرمهم: روایتی از تخریب فرزندان اصلاح‌طلبان و اعتدالیون برای ۱۴۰۰

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، آرامش مهم‌ترین نیاز کشور در شرایط کنونی است، اثرات تحریم‌ها بر معیشت مردم می‌طلبد که عملکردهای مدعیان انقلابی‌گری و اصولگرایی به سمت اخلاقمداری و ایجاد وحدت باشد اما ظاهرا تعبیرخواب پاستور ۱۴۰۰ برخی از این طایفه را به سمت بی‌اخلاقی و اتهام‌زنی به رقبای احتمالی سوق داده است. سال‌هاست که جریان دلواپس اردوگاه اصولگرایی به انحنای مختلف سعی در بدنام کردن اصلاح‌طلبان و اعتدالیون دارد و در این مسیر از هیچ حرکت ناشایستی ابا ندارد. این دلواپسان سال‌ها کوشیدند اما درنهایت رای اکثریت مردم به‌سمت کاندیداهای جریان اصلاحات و اعتدال بود. آنها به‌خوبی دریافتند تداوم این مسیر سرشار از دروغ و اتهام دستاوردی برای آنها ندارد بنابراین چند صباحی است که پروژه سیاه‌نمایی علیه خانواده و به‌ویژه فرزندان اصلاح‌طلبان و اعتدالیونی که دارای نقش در تصمیمات اصلی این دو جریان هستند را آغاز کرده‌اند. هر از چندگاهی اتهامات ثابت‌نشده را به فرزند یکی از رقبای اصولگرایان نسبت می‌دهند تا از این طریق چنین القا کنند رقبای آنها که سال‌ها مورد اعتماد قاطبه جامعه بودند؛ در شرایطی که وضعیت اقتصادی خانواده‌ها مطلوب نیست، فضا را بر تخلف و رانت‌خواری فرزندانشان مهیا می‌کنند. در ادامه به مرور برخی سیاه‌نمایی‌ها و اتهام‌زنی‌های دلواپسان جریان اصولگرا به اصلاح‌طلبان و اعتدالیون پرداخته می‌شود.

سه اپیزود ناکام در حذف تفکر حجاریان

بی‌تردید اصولگرایان از تفکر تئوریسین اصلاحات هراس دارند که ترور او از سوی دلواپسی به نام سعید عسگر است. حجاریان مانند گذشته و شاید بیش از آن در جایگاه تئوریسین اصلاحات به ایفای نقش پرداخت. دلواپسان در گام بعدی هجمه به خانواده او را در دستورکار قرار دادند؛ چنانکه مشرق در سال ۹۷ نوشت: حجاریان نوشته است «زمانی‌که همسر من در زندان بود، آیت‌ا… شریعتمداری در نامه‌ای از شاه تقاضا کرده بود، ایشان از زندان آزاد شود. رئیس دفتر شاه پاراف کرده و نوشته بود، «به شرف عرض رسید، فرمودند بایگانی شود» و گردانندگان این سایت دلواپس در ادامه با طرح این موضوع که «نحوه ارتباط آیت‌ا… شریعتمداری با همسر حجاریان و چیستی این ارتباط سازمانی بر ما پوشیده است» به سیاه‌نمایی و ایجاد تشکیک در هویت وجیهه مرصوصی همسر حجاریان پرداختند که ماحصل آن اثبات فقر دانش دلواپسان در نزد مردم بود. دومین پروژه دلواپسان برای کاهش محبوبیت و مقبولیت حجاریان ناکام ماند و در نهایت در سال جاری آخرین تیر ترکش خود را به سمت پسر حجاریان نشانه گرفتند و خضریان نماینده دلواپس مجلس مدعی واردات رانتی گندم از سوی محسن حجاریان شد که این ادعا هیچگاه ثابت نشد تا سومین شکست جریان دلواپس رقم بخورد تا اکانت منتسب به علی‌اکبر رائفی‌پور در توئیتر ادعای عجیب دیگری را درباره یهودی‌بودن خاندان حجاریان مطرح کند که این ادعا هم محلی از اعراب نداشت.

اتهام برای دور کردن ابتکار!

با توجه به توضیحات عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان زنان، مشکلی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارند. معصومه ابتکار یکی از زنان توانمند جریان اصلاحات است که از او به عنوان گزینه‌ای یاد می‌شود که می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا شود. دلواپسان که به تخریب ابتکار مشغول هستند اما نتیجه‌ای برای آنها ندارد. تحصیل پسر ابتکار در آمریکا بهانه خوبی برای سیاه‌نمایی انتخاباتی علیه اوست چنانکه سال گذشته رسانه‌های دلواپس توئیتی را منتشر کردند که متعلق به دلواپسی دیگر است و در آن آمده است: «تام کاتن سناتور ارشد و سرشناس آمریکایی توئیت جالبی را منتشر کرده است. او با اشاره به نقش معصومه ابتکار در تسخیر لانه جاسوسی با تمسخر گفته فرزند همین آدم در آمریکا یا همان شیطان بزرگ مشغول تحصیل و زندگی است» در سال گذشته دلواپسان بار دیگر مدعی شدند منابع خبری نامه‌ای از موسسه مالی فرشتگان را منتشر کردند که بر مبنای آن طه هاشمی، فرزند معاون رئیس‌جمهور بالغ بر ۶۵۰میلیون تومان بدهی بانکی در پی ‌دریافت تسهیلات دارد که این ادعا هم به جایی نرسید.

انتقام از روحانی با اتهام به دخترش

جریان دلواپس هدف دیگری هم دارد که انتقام است. آنها که در سال‌های ۹۲ و ۹۶ ناکام ماندند در آخرین سال دولت روحانی از تخریب و اتهام‌زنی فروگذار نکردند مانند چند روز پیش که جهان‌نیوز نوشت: «علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس اعلام کرد که ۱۰۰میلیارد تومان برای ساختمان دانشکده‌ای که‌ «دختر حسن روحانی» قرار بود در آن عضو هیات‌علمی‌شود، از اعتبارات کرونا تخصیص یافته است.» این ادعا بلافاصله تکذیب شد و روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد، دختر حسن روحانی هیچگاه عضو هیات‌علمی این دانشگاه نبوده و مطلقا به‌عنوان حق‌التدریس نیز در این دانشگاه حضور نداشته و رشته تحصیلی وی نسبت و قرابتی با رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی ندارد.

پسر وزیر تخلف نکرده، بی‌خیال بشید

در موردی دیگر امام‌جمعه ملارد ادعا کرده که پسر وزیر بهداشت، پیمانکار سه بیمارستان در شهریار است. پول هم گرفته هم کار را به‌نوعی رها کرده است. سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه‌قضائیه، به سخنان امام‌جمعه ملارد درباره اختلاس فرزندش، واکنش نشان داد و نهایت امام جمعه ملارد ضمن عذرخواهی از وزیر بهداشت گفته بود: «اگر پیام گذشت شما را از آنچه رخ داد تا هفته آینده دریافت نکنم خود را از شرط اصلی امامت است ساقط دانسته و به فضل الهی از مردم شریف و انقلابی ملارد خداحافظی خواهم نمود.» اما دلواپسان توجهی به تکذیب خبر نداشتند و از آن به عنوان حربه‌ای علیه دولت استفاده کردند.

آقازاده هم بعلللله….

موارد اتهام‌زنی به فرزندان شخصیت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا فراوان است. ذکر این نکته هم لازم است که حربه دیگر برای سیاه‌نمایی درباره اصلاح‌طلبان و اعتدالیون سریال آقازاده است که تیترهای سایت‌های دلواپس گویای این بداخلاقی سیاسی است. تیترهایی مانند «تیکه جنجالی سریال آقازاده به روحانی و وزیرش: حاج حسن پشتته!!» یا «کنایه سریال آقازاده» به پرونده شبنم نعمت‌زاده و پدرش» و…/آرمان ملی

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا