سیاسی

آیت‌الله خامنه‌ای به کسی باج نمی‌دهد!

خبرهای فوری: روایتی خواندنی از مرحوم آیت‌الله مومن منتشر شده که در آن به صراحت و صداقت مقام معظم رهبری اشاره شده است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، آیت الله محمد مومن، روحانی و فقیه برجسته و عضو شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری ۲ اسفند ماه امسال جان به جان آفرین تسلیم کرد. وی که از افراد مورد اعتماد امام (ره) بود سال ۱۳۶۲ به عضویت شورای نگهبان منصوب شد و تا سال ۱۳۹۷ در سمت خود ابقاء شد.

حال در حواشی رحلت این فقیه عالم، روایات وی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند. یکی از روایات خواندنی این روحانی به صراحت و صداقت رهبری طی فتنه ۸۸ مربوط می‌شود که شنیدن آن خالی از لطف نیست. در این روایت آیت الله مومن به اعتقاد و اعتماد واقعی آیت الله خامنه‌ای به مردم اشاره نموده‌اند.

شرح این روایت از زبان ایشان:

“حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعتقاد و اعتماد واقعی به مردم و قدرت آن‌ها دارند. مطلقا خلاف گویی در ایشان و در کارش و در دستگاهش وجود ندارد. ایشان با صراحت و صداقت بار‌ها تاکید کرده‌اند که کار وقتی بر دوش عموم باشد پیش می‌رود که نمونه آن نیز جمع شدن فتنه ۸۸ بود که توسط خود مردم انجام شد و این نکته در پیش‌برد امور حوزه و دانشگاه هم باید مورد توجه قرار گیرد.

بنده به حمد‌الله از آغاز با آقا رفیق بوده‌ام و در آقای خامنه‌ای غیر خدا ندیده‎ام، باید دعا کنیم به خدا به حق جد ایشان، این شخصیت را برای ما حفظ کند. آیت‌الله خامنه‌ای مسلمان واقعی است و به هیچ‌کس هم باج نمی‌دهد. “

رواین

[irp posts=”11423″ name=”زندگینامه مرحوم آیت الله مومن؛ عضو مجلس خبرگان رهبری و فقهای شورای نگهبان”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا