بین المللیسیاسی

ادامه واکنش‌ها به توافق امارات و اسرائیل/ رضایی: بی‌غیرت‌ها در تاریخ گم خواهند شد/ کدخدایی: آیا از این پس امارات جزئی از قلمرو رژیم صهیونیستی است؟

خبرمهم: محسن رضایی در واکنش به توافق سه جانبه بین صهیونیست‌ها و آمریکا با امارات گفت: هیچ مجاهد ⁧اسلامی⁩ و هیچ غیرتمند عربی به ⁧فلسطین⁩ خیانت نمی کند. فقط بی غیرت‌ها از پشت خنجر می‌زنند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر در واکنش به توافق سه جنابه بین امارات محتده عربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی، نوشت: «ابوظبی مدت ده سال است که ⁧امارات⁩ را بهشت ⁧اسراییل⁩ کرده است. شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی موساد علیه کشورهای منطقه به وجود آورده‌اند.  فلسطین بزرگ از نهر تا بحر به لطف  غیرت مجاهدان و مردمان صبورش به زودی آزاد خواهد شد و بی غیرتها در تاریخ گم خواهند شد.»

او در ادامه نوشت: «هیچ مجاهد ⁧اسلامی⁩ و هیچ غیرتمند عربی به  ⁧فلسطین⁩ خیانت نمی‌کند. فقط بی‌غیرت‌ها از پشت خنجر می‌زنند.»

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نیز در همین رابطه و در پیامی توئیتری نوشت: «‏توافق بین رژیم صهیونیستی و امارات چیزی نیست جز تصرف امارات به بهانه تعلیق الحاق کرانه غربی! این توافق نشان داد که برای رژیم صهیونیستی فعلاً اشغال دروازه ورودی شورای خلیج فارس مهم تر است، اول امارات و بعد کرانه غربی! آیا از این پس امارات جزئی از قلمرو رژیم صهیونیستی است؟»/خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا