سیاسی

بازتاب بیانات امروز رهبر انقلاب در رسانه‌های خارجی

خبرهای فوری: بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشته است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشته است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) در دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، بیعت شگفتی‌ساز همافران با امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ را تجسم شجاعت، امید به پروردگار، نهراسیدن از دشمن و عمل به وظیفه برشمردند.

ایشان همچنین به موضوعات گوناگونی از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گرفته تا چگونگی تعامل با آمریکا و اروپا موضوعاتی را بیان کردند که این سخنان در رسانه‌های خارجی بازتاب گسترده‌ای داشت.

در همین راستا، خبرگزاری رویترز با تیتر «هدف مرگ بر آمریکا ترامپ است نه ملت آمریکا» به بازتاب این بخش از سخنان رهبر انقلاب پرداخت که فرمودند: مسئولان رژیم آمریکا ضمن اهانت به ملت ایران می‌گویند چرا «مرگ بر آمریکا» می‌گوئید، برای روشن شدن ذهن مقامات آمریکایی تأکید می‌کنیم که ما کاری به ملت آمریکا نداریم و مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر حاکمان آمریکا که در این دوره، «مرگ بر ترامپ و بولتون و پمپئو» می‌شود.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست هم در بازتاب بیانات رهبر انقلاب اسلامی به همین سخنان، ایشان اشاره کرد و تیتر «رهبر ایران از شعارهای مرگ بر آمریکای ایرانی دفاع می‌کند» را برگزید.

رادیو لیبرتی هم با تیتر «مرگ بر آمریکا ترامپ را مورد هدف قرار می‌دهد نه مردم آمریکا» به بازتاب این بخش از بیانات رهبر انقلاب اسلامی پرداخت.

راشاتودی نیز در بازتاب بیانات مقام معظم رهبری تیتر «مرگ بر آمریکا به معنی مرگ بر ترامپ، بولتون و پمپئو می‌باشد» را برگزید.

روزنامه پانوراما ارمنستان هم با انتشار تیتر «رهبر ایران می‌گوید مرگ بر آمریکا ترامپ را مورد هدف قرار می‌دهد، نه ملت آمریکا را» به بازتاب بیانات امروز رهبر انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل نیز با انتخاب تیتر «رهبر ایران می‌گوید شعارهای مرگ بر آمریکا درباره ترامپ است نه مردم آمریکا» به بازتاب بیانات مقام معظم رهبری پرداخت.

همچنین شبکه بی‌بی‌سی با انتخاب تیتر «آیت‌الله خامنه‌ای: در پاریس مردمشان را کور می‌کنند اما از ایران طلبکاری می‌کنند» بیانات رهبر انقلاب اسلامی ایران را بازتاب داد.

اشاره بی‌بی‌سی به این بخش از بیانات رهبری است که فرمودند: همین اروپایی‌ها که با وقاحت از ایران مطالبه‌ی حقوق بشری می‌کنند، در پاریس نیروهای مسلح را به جان مردم می‌اندازند و مردمشان را کور می‌کنند اما درعین‌حال متکبرانه از ایران طلبکاری می‌کنند درحالی‌که باید به آن‌ها گفت شما اصلاً حقوق بشر را می‌شناسید؟

در میان رسانه‌های عربی نیز سخنان مقام معظم رهبری بازتاب داشت. بخش عربی خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، روزنامه النهار، روزنامه الیوم السابع مصر و بسیاری دیگر از رسانه‌های عربی نیز با تیتر “هدف از شعار مرگ بر آمریکا ترامپ است” بیانات مقام معظم رهبری را بازتاب دادند.

شبکه فرانس ۲۴ عربی و شبکه العربیه هم با تیتر “نباید به اروپایی‌ها اعتماد کنید” به بازتاب سخنان رهبری درباره تعامل با اروپا پرداخت که گفتند: به مسئولان توصیه می‌کنم به این‌ها (اروپایی‌ها) هم اعتماد نکنند؛ البته نمی‌گوییم با آن‌ها مراوده نداشته باشیم بلکه با چشم بدبینی به اروپایی‌ها نگاه کنید. /ایسنا

[irp posts=”8063″ name=”توصیه رهبر معظم انقلاب به مسئولان: به معیشت مردم به صورت ویژه توجه کنید”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا