سیاسی

جنجال در مجلس در جریان سخنرانی ظریف

خبرمهم: عده ای از نمایندگان در جریان سخنرانی وزیر امور خارجه در رابطه با برجام اختلال ایجاد کرده که با تذکر رئیس مجلس خاتمه یافت.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، محمدجواد ظریف در جلسه علنی امروز مجلس حضور یافت تا در رابطه با مسائل سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی به نمایندگان گزارش دهد، پس از پایان بخش اول صحبت های وی و در قسمت دوم سخنرانی ایشان در آغاز چندین تن از نمایندگان از صندلی خود برخاسته و با فریاد درخواست اخطار، مانع سخنرانی وزیر امور خارجه شدند. در همین حین رئیس مجلس به نمایندگان تذکر داد که پس از پایان صحبت وزیر خارجه مهلت اخطار به نمایندگان داده می شود اما همچنان نمایندگان فریاد “دروغگو” ” آقای ظریفه بسه” ” دوست نداریم دروغ بشنویم” سر می دادند.

وزیر امور خارجه نیز خطاب به نمایندگان اخطار داد که من اگر دروغ گفتم رهبر شنیدند و اگر صادقانه حرف زدم رهبر نیز شنیدند، ایشان به من صادق گفتند اما شما به من دروغگو گفتید. ایشان به من شجاع گفتند اما شما به من ذلیل گفتید. اما بنده برای نمایندگان ملت ارزش و احترام قائلم.

پس از صحبت های چند دقیقه ای وزیر امور خارجه ، عده ای از نمایندگان فریاد مرگ بر دروغگو سر دادند و آقای ظریف نیز اعلام کرد بنده از مهمان نوازی شما سپاسگزارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی به نمایندگان اخطار می داد که بر جای خود نشسته ظریفو نظم جلسه را رعایت کنند/ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا