اقتصادیحوادثقضایی

رسانه آمریکایی: جسد قاضی منصوری در رومانی پیدا شده است

خبرمهم: یک رسانه آمریکایی گزارش داد که جسد غلامرضا منصوری، قاضی سابق ایرانی در رومانی پیدا شده است.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، حساب کاربری رسمی «رادیو فردا» در توئیتر به نقل از خبرنگار خود در بخارست مدعی شد که جسد «غلامرضا منصوری» قاضی ایرانی که قرار بود به‌منظور پاسخگویی به اتهامات خود به ایران بازگردد، در رومانی پیدا شده و هویت جسد نیز به تأیید رسمی رسیده است.

خبرنگار رادیو فردا در عین حال مدعی شده که غلامرضا منصوری از پنجره به بیرون پرتاب شده است.

به دنبال این گزارش، برخی از رسانه‌های دیگر از جمله تلویزیون رومانی نیز این خبر را تایید کردند.

قاضی منصوری یکی از متهمان پرونده فساد «اکبر طبری» بود. وی که در اواخر سال ۱۳۹۸ از کشور خارج شده بود، چندی پیش با انتشار ویدیویی در فضای مجازی از تمایل خود به بازگشت به کشور در اولین فرصت ممکن خبر داده بود.

چند روز پس از اعلام آمادگی غلامرضا منصوری از متهمان فراری پرونده اکبر طبری برای بازگشت به ایران پس از بازگشایی مرزها، «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضائیه از دستگیری منصوری در رومانی و تحویل وی به اینترپل خبر داد.

با وجود اعلام صدور اعلان قرمز (RED WANTED) برای قاضی منصوری، ساعاتی پس از اظهارنظر سخنگوی قوه‌قضائیه، برخی اخبار از آزادی مشروط منصوری در رومانی به شرط عدم خروج از این کشور منتشر شد.

همچنین با وجود اینکه گفته شده درخواست اعلان قرمز صادر شده است اما نه در سایت اینترپل و در لیست اعلان قرمز افرادی که از سوی ایران تحت تعقیب قرار گرفته‌اند اسمی از غلامرضا منصوری وجود دارد و نه حتی به صورت مستقیم و صریح اعلام شده است که بازداشت این متهم به درخواست جمهوری اسلامی ایران بوده است./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا