اجتماعیحوادثقضایی

آخرین جزئیات از پرونده هواپیمای اوکراینی/ ۶ نفر بازداشت شدند

خبرمهم: اسماعیلی درباره آخرین جزئیات پرونده سقوط هواپیما اوکراینی و بازداشت متهمان آن توضیحاتی داد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا پس از گذشت چند ماه از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی درباره  جزئیات تازه این پرونده توضیحاتی داد.

اسماعیلی در نشست خبری خود درباره پرونده سقوط هواپیما اوکراینی گفت: رسیدگی به این پرونده در اختیار قوه قضاییه و سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

وی افزود: دستور رئیس قوه قضاییه درباره این پرونده صادر شده است و همچنین به گروه‌های کارشناسی مختلف دستورات لازم برای حفظ اموال و اشیای در صحنه سقوط داده شده است.

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به این گروه‌های کارشناسی گفت: ۷ گروه کارشناسی و ۱۲ گروه بررسی کار خود را آغاز کرده‌اند و خانواده جانباختگان شهدای این حادثه می‌توانند شکایت خود را  در سازمان قضایی نیروهای مسلح مطرح کنند که تا کنون ۷۰ خانواده برای شکایت مراجعه کرده‌اند.

اسماعیلی بیان کرد: گروه‌هایی از خانواده شهدا ملاقات‌هایی با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح داشته‌اند و در این پرونده تاکنون ۶ نفر از عوامل ذی‌ربط بازداشت شده‌اند که  ۳ نفر با قرار تأمین آزاد شدند و ۳ تن دیگر هنوز بازداشت هستند و این موضوع بیانگر اهتمام قوه قضاییه است و قطعا با صلابت در جهت احقاق حقوق همه جانباختگان اقدام می‌کنیم./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا