اقتصادیقضایی

جزئیات جلسه امروز دادگاه رامک خودرو اعلام شد/ برگزاری دادگاه در نمازخانه دادگستری

خبرمهم: وکیل مالباختگان شرکت رامک خودرو درباره جزئیات جلسه امروز دادگاه این شرکت توضیحاتی داد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم، وکیل شاکیان شرکت پرونده رامک خودرو با اشاره به جلسه امروز رسیدگی به این پرونده  اظهار کرد: از آنجایی که تعداد شاکیان این پرونده زیاد است و به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا، امکان برگزاری جلسه دادگاه فراهم نبود و قاضی دادگاه و شکات در نمازخانه دادگستری حضور پیدا کردند و رئیس دادگاه توضیحاتی به شکات داد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: رئیس دادگاه درباره پرونده به شکات توضیحاتی داد و فرم‌هایی که از قبل آماده شده بود در اختیار مالباختگان قرار گرفت و قرار شد تا جلسه بعدی رسیدگی به پرونده متعاقبا اعلام شود؛  در جلسه امروز صرفا توضیحاتی ارائه شد.

او درباره توضیحات قاضی بیان کرد: قاضی سعی داشت تا شکات را قانع کند که البته تا حدی هم قانع کننده بود، اما از زمان شکایت شکات دو سال  می‌گذرد و هنوز ابهاماتی وجود دارد.

وی افزود: شکات می‌خواهند بدانند که منظور از رد مال چیست، اگر قرار است خودرویی به آن‌ها تحویل داده شود چه قیمتی دارد و اگر قرار است پولی به آن‌ها داده شود، مقدار پول چقدر است.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: با توجه به آن که دو سال از این پرونده می‌گذرد، قیمت خودرو افزایش داشته و شرکت رامک خودرو می‌گوید که خودرو را به قیمت روز می‌فروشد، اما باید ابهامات درباره قیمت خودرو برطرف شود.

وی درباره موجودی شرکت رامک خودرو گفت: در حال حاضر شرکت رامک خودرو تنها برای یک سوم مالباختگان خودرو دارد و مشخص نیست که دوسوم دیگر مالباختگان چگونه قرار است پول خود را بگیرند و در جلسات آتی دادگاه در این باره صحبت می‌کنیم./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا