اجتماعیقضایی

آخرین وضعیت «سحر تبر» اعلام شد/ رسیدگی مناسب در محیط امن زندان

خبرمهم: وکیل مدافع فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر، آخرین وضعیت موکلش را اعلام کرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، پیام درفشان، وکیل مدافع فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس گفت: وضعیت جسمانی موکلم بهتر شده و تنگی تنفس اش برطرف شده است.

درفشان افزود: با تمهیدات مناسب قوه قضاییه که مرخصی ها تا پایان اردیبهشت تمدید شده و همچنین اعزام هیات های تخصصی در ابعاد کشوری برای رسیدگی فوری به وضعیت زندانیان و انجام اقدامات فوری و مناسب می توان امید واثق داشت که با مدیریت صحیح، اکنون محیط زندان تحت کنترل درآمده است.

وی گفت: رفتار مسئولانه ریاست زندان باعث شد که سریعا موکلم را به بیمارستان تخصصی اعزام کردند و آنجا تمام آزمایشات لازم صورت پذیرفت.

درفشان گفت: امکان اعطای مرخصی به موکلم از لحاظ قانونی در اختیار زندان نیست که گلایه ای متوجه زندان باشد، بلکه، چون حکم محکومیت صادر نشده پس زندان، قابلیت صدور مرخصی ندارد.

درفشان اظهار کرد: حوزه ریاست، گزارشی از خلاصه پرونده موکلم را از معاونت قضایی دادگاه انقلاب مطالبه کرده و این گزارش ارسال شده و همین توجه سریع در این خصوص جای تقدیر دارد.

وی مجموعه اقدامات دستگاه قضا را در بحث تمدید مرخصی ها،تشکیل کار گروه های تخصصی بازرسی، تغذیه مناسب مادران،فرزندان و زنان زندانی و …را مثبت ارزیابی کرد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا