حوادثقضایی

دستگیری رمال فریبکار و اخاذ ۸۰ میلیونی

خبرمهم: معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زن رمال که اقدام به کلاهبرداری و اخاذی میلیونی کرده بود خبر داد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم،  سرهنگ ناصری نژاد با اعلام این خبر گفت: چندی قبل ماموران قرارگاه جلب محکومین متواری در جریان فراری بودن یک زن که در نقش رمال و فالگیر اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می‌کرد قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران این یگان در تحقیقات پی بردند که زن ۴۸ ساله در نقش رمال و فالگیر سوژه‌های خود را شناسایی کرده و سپس ادعا کرده برای فرزندان شاکیان که همگی زنان جوان بودند طلسم نوشته و اگر به او پولی ندهند طلسم باعث مرگ یا از بین رفتن آرامش در زندگی فرزندانشان می‌شود.

این مقام پلیسی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد این زن با تهدید این طلسم‌ها در چند نوبت اقدام به اخاذی ۸۰ میلیون تومانی کرده است که تجسس‌ها برای دستگیری وی آغاز شد ودر ادامه ماموران قرارگاه جلب محکومین فراری اطلاع پیدا کردند که متهم به یکی از شهر‌های شمالی سفر کرده است.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: ماموران در مرحله بعدی پی بردند این زن برای انجام اعمال مجرمانه خود به تهران بازگشته است که پس از هماهنگی‌های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه زن فریبکار در منطقه جنوب شرق تهران دستگیر شد.

سرهنگ ناصری نژاد گفت: ۸ شاکی پرونده شناسایی و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا