اجتماعیحوادثقضایی

خسارت ۵۰۰ میلیاردی به شرکت‌های معتبر چای

خبرمهم: معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ کلاهبردار که با جعل علائم برند‌های معروف ۵۰۰ میلیارد ریال به آن ها ضرر زده بودند ، خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سرهنگ کارآگاه  جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: چندی پیش مدیران حقوقی شرکت‌های معتبر چای، تنباکو و توتون به اداره سیزدهم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشتند که فرد یا افرادی با برند و مارک شرکت چای برند، توتون و تنباکو اقدام به توزیع چای‌های تقلبی در بازار مصرف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بررسی این موضوع در دستور کار تیم تخصصی عملیات اداره سیزدهم قرار گرفت، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که ۲ تن از متهمان اصلی پرونده در چاپخانه ای، بسته  های چای های تقلبی را در کارتن های جعلی بسته بندی و با چاپ لیبل و برچسب برند چای معروف، اقدام به توزیع چای های تقلبی می کنند.

سرهنگ تقی پور تصریح کرد: با دستور قضائی متهمان در مخفیگاه شان دستگیر و در بررسی از آن محل ۵۰ هزار پاکت چای تقلبی، ۳۵۰ هزار لیبل چای، تنباکو و توتون، ۸ کیسه بزرگ توتون فله‌ای کشف و متعاقب آن چاپخانه با دستور قضائی پلمپ شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، متهم سوم و چهارم پرونده که وظیفه آن‌ها توزیع محصولات تقلبی بود، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: برابر اعلام نماینده حقوقی شرکت‌ها و برند‌های زیان دیده اعضای باند مذکور بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال به شرکت آن‌ها خسارت وارد کرده اند.
سرهنگ تقی پور در پایان خاطر نشان کرد: با دستگیری متهمان و اقرار صریح آن‌ها به بزه انتسابی با هماهنگی قضائی هر ۴ متهم با دستور قضائی برای کشف سایر جزئیات پرونده در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار دارند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا