بین المللیحوادثقضایی

ماجرای مرموز سرقت جواهرات ۸۵۰ ملیاردی توسط یک خدمتکار ساده

خبرهای فوری: خدمتکاری که متهم به سرقت از عمارت ۷۰ ملیون پوندی بود دستگیر شد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، خدمتکار رومانیایی ۴۷ ساله که به یک باند سرقت در دزدیدن جواهرات ۵۰ ملیون پوندی معادل ۸۵۰ ملیارد تومانی از خانه تامارا اکلستون کمک کرده بود دستگیر شد.

این زن در فرودگاه در حالی که گوشواره‌هایی از جنس الماس ۱۸ قیراطی به ارزش ۳۰۰ هزار پوند، مشابه نوع به سرقت رفته از خانه اکلستون به گوش داشته و قصد سفر از ایتالیا به انگلستان را داشت توسط پلیس مورد شک واقع شده و سپس دستگیر شد. او و امیل، پسر ۲۹ ساله‌اش متهم به توطئه برای ارتکاب سرقت از عمارت ۷۰ ملیون پوندی در غرب لندن پیش از فرارسیدن کریسمس شدند.
خانم اکلستون دختر برنی اکلستون رئیس سابق فرمول یک، برگزارکننده بالاترین سطح مسابقات اتومبیلرانی که تیم‌های قدرتمندی در آن شرکت می‌کنند،  به همراه همسرش، برای مدت ۳ هفته به تعطیلات رفته بودند که در نبود آن‌ها سارقان فرصت را مناسب دیده و وارد خانه آن‌ها شدند. به گفته دادستان، گروهی از افراد وارد اقامتگاه تامارا اکلستون و همسرش شده‌اند و دارایی‌های آن‌ها به ارزش ۵۰ ملیون پوند که شامل جواهرات و ساعت‌هایشان می‌شد را سرقت کردند.

خدمتکاری با گوشواره های الماسی

این زن خدمتکار در ۳۱ ژانویه در استنستد دستگیر شد و امیل پسرش روز گذشته درحالیکه قصد سفر به ژاپن را داشت و کیسه‌ای شبیه کیسه حمل شده در سرقت را به همراه داشت پیش از اینکه موفق به پرواز شود توسط پلیس متوقف شد.

ماریا مستر و پسرش امیل در حال حاضر در بازداشت هستند و قرار است آخر این ماه در دادگاه حاضر شوند. درحالیکه تا کنون آن‌ها اتهام سرقت جواهرات را نپذیرفته و آن را رد کرده اند. به گفته پلیس دو مرد ۲۱ و ۳۱ ساله نیز که در لندن دستگیر شده بودند با انجام تحقیقات و تحت نظر پلیس آزاد شدند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا