قضایی

وکیل سحر تبر: هنوز زمان ختم جلسه رسیدگی به پرونده موکلم مشخص نیست

خبرهای فوری: وکیل فاطمه خویشوند (سحر تبر) گفت: در جریان رسیدگی به پرونده موکلم، سایر متهمان مرتبط با پرونده به دادگاه احضار شده‌اند.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرهای فوری، پیام درفشان گفت: امروز در جریان ادامه رسیدگی به پرونده سحر تبر، متهمان دیگر پرونده به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب احضار شدند.

وی افزود: تمام متهمان دیگر این پرونده که به نوعی با پرونده موکلم در ارتباط بوده و بیش از ۱۰ نفر می‌شوند، امروز به دادگاه احضار و مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

درفشان گفت: البته یکی از این متهمان امروز طی تماسی تقاضای این را داشت که ما وکلای آنها هم بشویم در حالی که به اعتقاد ما اخلال منافع پیش می‌آید، اگر ما پرونده خانم تبر را قبول کرده‌ایم، چراکه ایشان از نظر سن و از نظر وضعیت سلامتی شرایط‌شان کاملا مشخص است و در بررسی‌ها به این نتیجه رسیده‌ایم که بسیاری از این متهمان که بالای بیست سال هم دارند، موکل بنده را تشویق به انجام این امور کرده‌اند.

وی گفت: در  جلسه قبلی دادگاه قاضی مقیسه آخرین دفاعیات را از موکلم اخذ نکرد، با این دلیل که باید وضعیت سایر متهمان بررسی شود. بنابراین پس از بررسی شرایط این متهمان، آخرین دفاع از موکلم اخذ خواهد شد.

وکیل سحر تبر گفت: هنوز زمان ختم جلسه رسیدگی به پرونده موکلم مشخص نیست.

درفشان گفت: آنچه مشخص شده این است که قاضی چهره واقعی سحر تبر را رویت کرده و کاملا محرز است که چهره موکلم مخلوق فتوشاپ، گریم و تدوین است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا