استانیفارسقضایی

دستگیری ۱۵ نفر از عوامل اصلی ناآرامی های اخیر در شیراز

خبرهای فوری: فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، مقادیر زیادی اموال مسروقه از بانک‌ها و اماکن دولتی و خصوصی کشف شده است.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرهای فوری، فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که ۱۵ نفر از عوامل اصلی تخریب و آتش‌زدن بانک‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت در کلانشهر شیراز توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شده‌اند.

سردار رهامبخش حبیبی دوشنبه ۴ آذر به خبرنگاران گفت: در جریان اعتراضات هفته گذشته در خصوص سهمیه بندی سوخت، عده‌ای فرصت طلب با سوء استفاده از این موضوع اقدام به تخریب اموال عمومی و دولتی نظیر شعب بانک و جایگاه‌های عرضه سوخت در نقاط مختلف شیراز کردند که با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، ۱۵ نفر از عاملان اصلی این اغتشاشات طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، مقادیر زیادی اموال مسروقه از بانک‌ها و اماکن دولتی و خصوصی کشف شده است.

حبیبی با بیان اینکه دستگیری سایر عوامل اغتشاشات و ناآرامی‌های هفته گذشته به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش و آسایش شهروندان را به هم بریزند، با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای عابر بانک در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در استان فارس نیز از دستگیری یک سارق عابر بانک در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد پس از تخریب به دستگاه خودپرداز ATM و مقدار ۹۵ میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده بود.

سرهنگ محمدهاشم قسام با بیان اینکه سرقت از خودپرداز بانکی در ممسنی روز یکشنبه ۳ آذر حادث شده بود، گفت: محل وقوع این حادثه شهر “خومه زار” از توابع شهرستان ممسنی بود که بلافاصله بعد از گزارش موضوع، ماموران روی آن متمرکز شده و سارق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

قسام همچنین گفت: در بازرسی از محل اختفای این سارق که در بازجویی به جرم خود اقرار کرده بود، ۹۵ میلیون ریال وجه نقد مسروقه و ۵۰ قطعه کارت عابر بانک ضبط شده متعلق به شهروندان کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اعلام کرد که سارق یاد شده پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شده است./جماران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا