اجتماعیقضایی

حضور دادستان کل در زندان فشافویه و دیدار با بازداشتی‌های اخیر

خبرهای فوری: حجت‌الاسلام منتظری به نمایندگی از رئیس قوه‌قضاییه با حضور در زندان فشافویه تهران، با تعدادی از زندانیان ازجمله بازداشتی‌های حوادث اخیر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرهای فوری، حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر کسب اطلاع از وضعیت زندانیان و نظارت بر زندان‌ها، صبح امروز به عنوان یکی از نمایندگان حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی از زندان بزرگ فشافویه بازدید و از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در ارتباط با اغتشاش‌های اخیر قرار گرفت.

در این بازدید که تعدادی از معاونین و مقامات قضایی، دادستان کل کشور را همراهی می‌کردند حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری در جریان وضعیت زندانیان قرار گرفت و در گفت‌وگوی چهره به چهره با برخی مددجویان نسبت به شرایط آن‌ها کسب اطلاع و در موارد مورد نیاز دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید همچنین منتظری از وضعیت متهمان اغتشاشات اخیر جویا شد و در گفت‌وگو با برخی از این متهمان در جریان نحوه بازداشت و تحقیق از آن‌ها قرار گرفت.

روز گذشته ( عصر جمعه) نیز در پی دستور حجت‌الاسلام رئیسی برای تشکیل کمیته ویژه در قوه قضایبه برای رسیدگی همه جانبه به موضوع طرح اصلاح مدیریت مصرف سوخت و مسائل رخ داده پس از اجرا شدن آن اسماعیلی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا به همراه القاصی مهر دادستان تهران به عنوان نمایندگان رییس قوه قضاییه ۴ ساعت از بازداشتگاه‌های متهمان اغتشاشات اخیر بازدید کرده بود./میزان

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا