اجتماعیحوادثقضایی

نقشه جوان ۱۹ساله برای انتقام‌گیری از دوستش

خبرهای فوری: پسری جوان که برای انتقام‌گرفتن از دوستش تظاهر کرده بود از او فیلم غیراخلاقی گرفته است، بازداشت شد تا از او تحقیق شود.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، چندی پیش پسری ۱۹ساله علیه دوست خود به دادسرا شکایت کرد و گفت دوستش از او فیلم و عکس غیراخلاقی گرفته است. این جوان گفت: دوستم از من دعوت کرد به خانه‌اش بروم اما وقتی به آنجا رفتم، با یک لوله پولیکا ضربه محکمی به سرم زد. بعد مرا عریان کرد و فیلم و عکس گرفت تا آبرویم را ببرد.
مأموران پلیس به دستور بازپرس موظف شدند در این‌باره تحقیق کنند. آنها متهم را که او هم ۱۹ سال دارد، دستگیر کردند. این جوان ادعای گرفتن فیلم و عکس را رد کرد و گفت: من فقط به این کار تظاهر کردم اما فیلمی نگرفتم.
متهم گفت: دوستم حدود پنج ماه پیش از من صد هزار تومان قرض گرفت تا قسط موتورش را بپردازد. بعد از آن چند بار از او خواستم پولم را پس دهد اما هر دفعه مرا مسخره کرد و گفت بدهی‌اش را نمی‌دهد و من هم کاری نمی‌توانم بکنم. رفتار او خیلی آزارم می‌داد. بیشتر از اینکه بابت پول ناراحت باشم، به‌خاطر تمسخرهای او اذیت می‌شدم. من از بچگی کار کرده‌ام و الان هم وضع مالی بدی ندارم و صد هزار تومان مبلغ زیادی برایم نیست.
متهم ادامه داد: من مدتی قبل تصادف کردم و از آن زمان دارو مصرف می‌کردم. بعد از مدتی به این داروها معتاد و افسرده شدم. شب قبل از این ماجرا با پدرم جر و بحث کردم و در حالی‌که به‌شدت افسرده بودم، ۴۰ قرص خوردم تا خودکشی کنم ولی زنده ماندم. روز بعد تصمیم گرفتم از دوستم به‌خاطر رفتارهایش انتقام بگیرم. به‌همین‌دلیل ساعت ۹ صبح به او تلفن زدم و از وی خواستم به خانه‌ام بیاید تا صحبت کنیم. وقتی آمد کمی مشاجره کردیم و دعوا بالا گرفت. بعد من با لوله به سرش زدم و او را مجبور کردم عریان شود. سپس وانمود کردم از او فیلم و عکس گرفته‌ام. می‌خواستم با این کار بترسانمش تا دیگر مرا مسخره نکند. از طرفی زمان حادثه تحت تأثیر قرص‌ها بودم. بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او برای روشن‌شدن جزئیات بیشتر ماجرا ادامه دارد. /شرق

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا