استانیتهرانحوادثقضایی

جنایت وحشتناک خانوادگی در شهریار/ قتل به بهانه تبعیض بین دو برادر

خبرهای فوری: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از وقوع جنایت خانوادگی در شاهدشهر شهریار خبر داد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: نوجوان ۱۸ ساله‌ای در اقدامی پدر، مادر و برادر ۱۳ ساله خود را با وارد کردن ضربات چاقو به قتل رساند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: متهم  در اظهارات اولیه خود عنوان کرد که تبعیض بین او و برادر کوچکش توسط والدین، علت ارتکاب قتل‌ها بود و به دلیل عقده گشایی اقدام به این عمل کرده است.

سرهنگ سرپناه تصریح کرد: از آنجایی که والدین متهم نوجوان شاغل بودند، او با استفاده از فرصت پیش آمده ابتدا برادر ۱۳ ساله خود را با ضربات پی در پی چاقو به قتل رساند و بدن بی جان برادرش را به اتاق خواب برد.

وی افزود: در اواخر همان روز که پدر این فرد از سرکار به منزل بازگشت، به محض ورود به خانه توسط پسر مورد هجوم قرار گرفته و به دلیل جراحات وارده از ناحیه گردن توسط فرزندش به قتل رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: همین روال نیز برای مادر خانواده رخ داد و به این ترتیب یک جنایت خانوادگی در شاهدشهر شهریار به وقوع پیوست.

وی افزود: پس از انجام قتل‌ها توسط متهم، او تعدادی از انگشتان خود را بریده و کلانتری محل آمد و مدعی شد که فردی نقاب دار به داخل خانه آمده و پدر، مادر و برادر کوچک خود را به قتل رسانده است و انگشتان من را نیز برید که در آخر توانستم از دست او فرار کردم.

سرهنگ سرپناه اظهار کرد: با توجه به موضوع و بررسی صحنه جنایت، بازجویی‎ها از این فرد صورت گرفت و با توجه به زاوایای پرونده و بررسی ماموران، متهم به ناچار به جنایت ارتکابی خود اعتراف کرد و ماجرا را برای پلیس تشریح کرد.

به گفته این مقام انتظامی پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی گذاشته شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. تبعیض ؟ چه بهانه قاطع و معنی دار و قانع کننده‌ای ! انسان بی اختیار یاد دلایل محکم و منطقی مسئولان خدوم و زحمتکش در برابر اعتراض به ناکارآمدی و ضعف ها و فجایع ناشی از سوء مدیریت‌ها یشان می افتد ، پیشنهاد می‌کنم این جوان عزیز دستگیر شده را برای مدیریت های مختلف آموزش داده و در آب نمک نگه دارند ، همه جوره واجد شرایط است …!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا