قضایی

سامانه اموال مسئولان فعال شد

خبرهای فوری: رئیس قوه قضائیه اتهام‌زنی‌های بدون سند را موجب وارد آمدن ضربه به روند مبارزه با فساد دانست

به گزارش بخش قضایی سایت خبرهای فوری، رئیس قوه قضائیه اتهام‌زنی‌های بدون سند را موجب وارد آمدن ضربه به روند مبارزه با فساد دانست و گفت: کسانی که به هر دلیل دچار هوای نفس شده و به اموال مردم با اخذ رشوه، پورسانت، اختلاس و… دست‌اندازی کرده‎اند، بهتر است قبل از اینکه دستگاه قضایی به سراغ‌شان برود، خودشان این اموال را بازگردانند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، آیت‎الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه مسئولان عالی قوه قضائیه با اشاره به کلید زدن پروژه ناامیدسازی مردم توسط دشمن از مدت‌ها قبل، گفت: بی‎تردید مردم عاشورایی ما مأیوس نخواهند شد. پرچمی که مقام معظم رهبری برداشته‏‌اند، پرچم مقاومت و مبارزه با فساد است. بنده نیز یک طلبه و سرباز هستم و ملت بزرگ، مخلص و متدین، پای کار هستند. دولت، مجلس، نهاد‌ها و رسانه‌ها می‌دانند که گسترش فساد موجب ناامیدی و مبارزه با فساد موجب امیدواری در جامعه است. بحمدالله با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه، تا امروز قلب پروژه دشمن از کار افتاده و مردم بیش از همیشه امیدوار به آینده نظام و کشور هستند. ادامه این روند نیز تلاش همگان را می‌طلبد.
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه در مبارزه با فساد باید از افراط و تفریط پرهیز کرد، یادآور شد: هم بی عملی و هم انگشت اتهام بی سند به سمت کسی گرفتن، هر دو به روند مبارزه با فساد ضربه می‌زند. نباید کسانی خواسته یا ناخواسته امری غیر مستند را در فضای مجازی یا حقیقی به کسی نسبت دهند. اگر سندی وجود دارد باید به دستگاه قضایی ارائه شود، زیرا اتهام زنی در فضای حقیقی و مجازی، موجب سلب امنیت روانی و اخلاقی از جامعه می‌شود و باید این موضوع به دقت کنترل شود.  رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سامانه اموال مسئولان فعال شده است، اضافه کرد: اگر کسانی به هر نحو گزارشی درباره زد و بندها، حیف و میل بیت‌المال، تخلف و تعدی به حقوق مردم دارند، باید آن را به دستگاه‌های مسئول اعلام کنند و دستگاه‌ها نیز باید اقدام کنند، زیرا اقدام از ناحیه سه قوه و نهاد‌ها می‌تواند برای مردم اطمینان بخش باشد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا