استانیخراسانقضایی

پهلوان محکوم به حبس ابد شد

خبرهای فوری: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پهلوان محکوم به حبس ابد شده است.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرهای فوری، به نقل از خانه ملت، جواد کریمی‌قدوسی اظهار کرد: مبارزه با فساد امر اسلامی و دائمی است، در این راه نباید عجله کرد زیرا حکومت اسلامی متفاوت از سایر حکومت‌ها است، برای صدور هر حکم قضایی تامل و بررسی دقیق لازم است اما آنچه مردم مطالبه کنند با روندی که قوه قضاییه پیگیری می‌کند، به زودی محقق خواهد شد.
وی در ادامه نشست مجمع نمایندگان خراسان رضوی، دادستان مشهد، مسئولین اداره اطلاعات درباره حکم پدیده شاندیز، گفت: حکم قطعی شده، آقای پهلوان محکوم به حبس ابد شده است، مابقی هم محکوم و پرونده مدیران و مسئولان استانداری و سایر بخش‌ها که کمک کردند، همچنان مفتوح است، حقوق مردم و سرمایه‌گذاران نیز پرداخت خواهد شد.
کریمی قدوسی معتقد است: برخوردهای قضایی تاثیر خود را گذاشته و در آینده مردم این حجم پرونده فسادهای کلان را نخواهند شنید، از سوی دیگر سیستم‌های حاکمی که باید امور را شفاف کنند در حال نصب و راه اندازی است لذا مردم از این طریق در جریان تسهیلات و امکاناتی که مسئولان در اختیار دارند و تمام فعالیت مالی آنها قرار خواهند گرفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مقاومت در این برخوردها را شاهد خواهیم بود اما در نهایت مطالبه مردم محقق می‌شود، مطالبه مردم روز به روز منطقی‌تر و نهادینه‌تر می‌شود. رسانه‌ها هم باید مطالبات مردم را بیان کنند. طی این مسیر آنقدر سخت است که رهبری فرمودند باید «زرهی بر تن بکنید»، مفسدان اول فریاد می کشند و بعد اعتراض می کنند، و سپس درخواست آنها  به نعره تبدیل می‌شود اما مقاومت در برابر آنها موجب کوتاه شدن دست آنها خواهد شد. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا