قضایی

سخنگوی قوه قضاییه: تاج زاده در اوین است

خبرمهم: مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره علت بازداشت مصطفی تاج زاده گفت: رسیدگی به پرونده آقای تاج زاده در دستگاه قضایی مطابق موازین قانونی بوده و اتهام او اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام بوده است و براساس رسیدگی‌ها، برای او در ۱۷ تیرماه سال جاری قرار تامین از نوع بازداشت موقت صادر شده و الان در بازداشتگاه اوین است.

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود به سوالی درباره پرونده مصطفی تاج زاده پاسخ داد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم،  ستایشی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که بازداشت سید مصطفی تاجزاده به چه دلیلی انجام شده است؟ چرا محل نگهداری ایشان اطلاع داده نشده است و چرا به صورت ناگهانی این کار انجام شده و از قبل احضاریه به ایشان ابلاغ نشده است، گفت: رسیدگی به پرونده آقای تاج زاده در دستگاه قضایی مطابق موازین قانونی صورت پذیرفته است. اتهام ایشان اجتماع و تبانی و تبلیغات علیه نظام است. در ۱۷ تیر ۱۴۰۱ قرار تأمین به صورت موقت صادر شده است. وی در بازداشتگاه اوین قرار دارند.

او گفت: رسیدگی به پرونده آقای تاج زاده در دستگاه قضایی مطابق موازین قانونی بوده و اتهام او اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام بوده است و براساس رسیدگی‌ها، برای او در ۱۷ تیرماه سال جاری قرار تامین از نوع بازداشت موقت صادر شده و الان در بازداشتگاه اوین است.

او همچنین تاکید کرد که در پرونده تاج زاده جای هیچ ابهامی نیست و همه چیز مشخص است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا